ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افسردگی بازیگران هالیوود و افسردگی بازیگران و مشکلات روانی بازیگران هالیوود و بیماری بازیگران و بیماری روانی هنرمندان و بیماری های بازیگران هالیوود و سلبریتی هایی که افسردگی دارند و افراد مشهوری که افسردگی داشتند و بازیگران افسرده هالیوود و افسردگی بازیگران و افسردگی در بازیگران هالیوود و افسردگی بازیگران خارجی را در نم نمک ببینید.

بازیگران و افراد مشهوری که افسردگی داشتند

بسیاری از ما فکر می کنیم که سلبریتی ها همیشه خوشحال هستند و هیچ مشکلی در زندگی ندارند اما این طرز فکر اشتباه است. بسیاری از این افراد مشهور مدت زمانی را با غم و غصه زیاد سپری کردند و حتی بعضی از آن ها هم افسردگی را پشت سر گذاشتند. اگر برایتان جالب است ، می توانید در این قسمت از نم نمک با سلبریتی هایی آشنا شوید که قبلا افسردگی داشته اند.بازیگران و افراد مشهوری که افسردگی داشتندبازیگران و افراد مشهوری که افسردگی داشتند

جیم کری

جیم کری یک کمدین بسیار تأثیرگذار است. او در یک مصاحبه 60 دقیقه ای صحبتی را بیان کرد که همگان را شوکه کرد و اعلام کرد که مدت زمان زیادی با افسردگی دست و پنجه نرم کرده است. او گفت : از ازدواج دوم شکست خورده بودم و به یک روان درمان مراجعه کردم تا مشکلم را برطرف کند و او هم برای من قرص های ضد افسردگی تجویز کرد و مدت زمان زیادی مشغول مصرف دارو بودم تا با این اختلال افسردگی کنار بیایم و زندگی کنم.

جیم کری از بازیگران هالیوودی گرفتار افسردگی

جانی دپ

جانی دپ یکی از افراد مشهور و پرطرفدار است که در مصاحبه خود اعلام کرد : شما فقط ظاهر صورت افراد را می بینید اما از درون آن ها خبر ندارید. من هم یکی از همین افرادی هستم که یک راز بزرگ در سینه دارم و آن هم چیزی نیست جز خشم و اضطراب شدید و مدت زمان زیادی با افسردگی مواجه بودم. اصلا احساس خوبی نداشتم. به روان درمان های زیادی مراجعه کردم و سعی کردم پیشنهادات آن ها را با هر سختی که شده انجام دهم تا بتوانم حال مساعدی پیدا کنم.

امینم

امینم خواننده معروف ، توضیحات زیادی در مورد مبارزه با افسردگی بیان کرده که بیش از یک دهه از آن می گذرد. این رپر سختی های زیادی را در زندگی تجربه کرد تا این که در سال 2006 اتفاق ناگواری برایش رخ داد و از آن به بعد رابطه اش با همسرش هم بهم خورد و همه این ها منجر به یک افسردگی و احساس درد روحی شدید در او شد.

امینم از بازیگران هالیوودی گرفتار افسردگی

جوزف گوردون لویت

جوزف در سال 2001 تمرکز زیادی روی تحصیلات خود داشت اما این بازیگر جوان در مدت زمان کوتاهی به افسردگی مبتلا شد. علت آن هم مشکلاتی بود که در زندگی تجربه کرده بود. او در یک مجله اعلام کرد که به افسردگی مبتلا است و بعد ها با مراجعه به روان درمان توانست این شرایط سخت را کنار بگذارد.

ان هتوی

ان هتوی هم یکی دیگر از سلبریتی های معروف است که در سن 19 سالگی سختی های بسیار زیادی را تجربه کرد. دقیقا در همان زمان به شهرت زیادی رسیده بود اما در مصاحبه اش در سال 2007 اعلام کرد که شکست بزرگی در زندگی خورده و به افسردگی دچار شده است اما او با این حال تلاش داشت که به کارش برگردد. همزمان با آن دارو هم مصرف می کرد که توانست شرایط سخت را کنار بگذارد.

ان هتوی از بازیگران هالیوودی گرفتار افسردگی

آنجلینا جولی

قبل از اینکه آنجلینا جولی برنده اسکار شود ، به شغل های مختلفی مشغول بود. به عنوان مثال او سفیر ، نویسنده ، کارگردان و مادر شش فرزند بود. او شرایط سختی داشت. همزمان با آن به افسردگی دچار شده بود که این افسردگی بیشتر ریشه در سال های نوجوانی او داشت. این بیماری ذهنی و جسمی او را به شدت درگیر کرده بود و حتی به مرگ و خودکشی هم فکر می کرد. افسردگی او زمانی شدت گرفت که مادرش را بر اثر سرطان از دست داد اما بلاخره با پذیرفتن نقش اصلی در یک فیلم توانست دوباره خودش را پیدا کند و به این مشکل غلبه کند.

لیدی گاگا

لیدی گاگا به خاطر مسائل زیادی در زندگی از خودش خجالت می کشید و این مسئله به حدی شده بود که این مشکل به یک بیماری ذهنی در او تبدیل شد. او در یک مصاحبه خود اعلام کرد ، قبل از اینکه به ستاره موسیقی تبدیل شود ، از افسردگی و اضطراب شدید رنج می برده و نمی خواسته کسی کنار او باشد اما با این حال تلاش بسیار زیادی کرده تا بتواند به غم و ناراحتی درونی خود غلبه کند و به موفقیت های بزرگ برسد.

لیدی گاگا از بازیگران هالیوودی گرفتار افسردگی

گوئینت پالترو

گوئینت هم یکی از آن افرادی است که بعد از تولد دخترش در سال 2004 به افسردگی مبتلا شد و احساس می کرد که شبیه به یک زامبی شده است. او به افسردگی بعد از زایمان مبتلا شده بود اما خودش متوجه آن نبود. او راجع به بیماری با همه صحبت می کرد و حتی در صفحات اجتماعی هم در مورد آن می نوشت. او توانست با کمک های پزشک و تلاش های خود ، روحیه اش را دوباره به دست بیاورد و افسردگی را پشت سر بگذارد.

دالی پارتن

دالی ملکه موسیقی از افسردگی شدید در سال 1980 رنج می برد و حتی به خودکشی هم فکر می کرد . این اوقات برای او به سختی سپری می شدند. افسردگی او به حدی رسیده بود که هر روز صبح از خواب بیدار می شد و با خودش فکر می کرد که امروز باید خودکشی کنم اما اکنون توانسته این دوران را پشت سر بگذارد اما از آنجایی که سنش بالا رفته ، غصه این را می خورد که چرا در دوران جوانی بچه دار نشده است.

دالی پارتون از بازیگران هالیوودی گرفتار افسردگی

برد پیت

برد پیت در سال 1990 به شهرت زیادی رسید اما همزمان به یک افسردگی بسیار شدید هم مبتلا شده بود که باعث شده بود کلافه و تنها باشد و حتی به مصرف ماریجوانا سنگین هم رو آورده بود و حتی در یک مصاحبه به افسردگی خودش هم اعتراف کرد اما توانست دوباره خودش را پیدا کند و تا حدی درگیر شده بود که بی حسی و بی انگیزگی بسیار زیادی داشت و هیچ چیز او را خوشحال نمی کرد اما کم کم به این شرایط غلبه کرد.

بریتنی اسپیرز

این سلبریتی محبوب هم به افسردگی شدیدی مبتلا شده بود تا این که کل مو های سر خود را تراشید و از دید مردم دور ماند. حتی یک چتر از پنجره ماشین هم آویزان می کرد تا کسی او را نبیند . هیچ کس امید به زنده بودن او نداشت ، زیرا افسردگی به شدت درگیرش کرده بود. علت آن هم طلاق و افسردگی بعد از زایمان بود. افسردگی شدید او در نهایت کمی آرام شد و باعث شد تا او دوباره بتواند خودش را پیدا کند و زیر نظر پزشک به وضعیت مطلوبی برسد.

بریتنی اسپیرز از بازیگران هالیوودی گرفتار افسردگی

چنینگ تیتوم

چنینگ در یک مصاحبه به افسردگی خودش در دوران کودکی اعتراف کرد. افسردگی او درد شدیدی را در این دوران به او وارد کرده بود. حتی باعث بعضی از ناتوانی های جسمی هم شده بود. او احساس می کرد که شبیه به یک زامبی شده است و دیگران از او می ترسند. هر چقدر بیشتر تلاش می کرد ، کم تر موفق شد اما زمانی که مصرف دارو ها را قطع کرد ، همه چیز بهتر شد و با خودش عهد بست که هیچ گاه دارو مصرف نکند و اجازه ندهد که فرزندانش هم در صورت ابتلا به این مشکل دارو بخورند.

کری واشینگتن

کری واشینگتن از مبارزه خودش با بیماری افسردگی هرگز خجالت نمی کشد. او این موضوع را در مصاحبه ها اعلام کرده است. او مدت زمان طولانی با غذا و ورزش میانه خوبی نداشت و فقط برای زنده ماندن بعضی از مواد غذایی را استفاده می کرد. علت آن هم افسردگی شدید بود اما کم کم توانست دوباره خودش را پیدا کند. او تصمیم گرفت که به درمان خودش بپردازد. هم اکنون توانسته آن شرایط سخت را هم کنار بگذارد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن