ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل ایمان احمد عبدالعاطی زن 500 کیلویی و چاق ترین زن جهان به همراه عکس های خانوادگی و علت مرگ ایمان احمد عبدالعاطی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه ایمان احمد عبدالعاطی و همسرش(Eman Ahmed Abd El Aty)

  • نام اصلی : ایمان احمد عبدالعاطی
  • متولد : 9 سپتامبر 1980 مصر
  • مرگ : 25 سپتامبر 2017(37 سال)
  • علت درگذشت : نارسایی کلیه ، شوک شدید
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • دلیل شهرت : دومین زن سنگین وزن تاریخ
  • مدرک تحصیلی :
  • قد :
  • وزن : 500 کیلوگرم

بیوگرافی کامل ایمان احمد عبدالعاطی

ایمان احمد عبدالعاطی متولد 9 سپتامبر 1980 مصر چاق ترین زن دنیا بود.بیوگرافی ایمان احمد عبدالعاطی(چاق ترین زن دنیا) و همسرشبیوگرافی ایمان احمد عبدالعاطی(چاق ترین زن دنیا) و همسرش

ایمان احمد عبدالعاطی - Eman Ahmed Abd El Aty

ایمان احمد عبدالعاطی - Eman Ahmed Abd El Aty

ایمان احمد عبدالعاطی با وزنی حدود 500 کیلوگرم سنگین وزن ترین زن زنده جهان و دومین زن سنگین وزن در جهان (بعد از کارول یگر) بود.

خانواده

عبدالعاطی مصری بود و در اسکندریه زندگی می کرد. خانواده وی گفته اند که او در هنگام تولد 5 کیلوگرم وزن داشت و از مشکل تیروئید رنج می برد ، مجبور شد ترک تحصیل کند.

عکس خانواده زن 500 کیلویی

عکس ایمان احمد عبدالعاطی زن 500 کیلویی در کنار خانواده اش

درمان

در فوریه 2017، عبدالعاطی برای مداوا توسط گروهی از پزشکان به مرکز Muffazal Lakdawala در هند مراجعه کرد. درمان وی توسط جراحی چاقی موفقیت آمیز بود. در این عمل یک پزشک متابولیسم ، یک پزشک سینه ، کاردیولوژیست ، جراح قلب ، دو جراح باکتریایی ، دو intensivist و سه متخصص بیهوشی حضور داشتند. او در بمبئی چند ماه دیگر نیز ماند ، هدف این بود که با دو عمل و در سه سال و نیم آینده ، وزن او را به کمتر از 100 کیلوگرم کاهش دهند.

او حدود 325 کیلوگرم پس از درمان در هند از دست داد ، او در 4 مه 2017 هند را به مقصد امارات متحده عربی برای درمان طولانی مدت ترک کرد. پزشکانی که او را معالجه می کردند گفتند او از یک مشکل قلبی نیز رنج می برده و زخم بستر نیز داشته است ، او توسط تیمی از 20 پزشک در بیمارستان برجیل ابوظبی تحت درمان قرار گرفت.

دکتر " موفاضل لاکداوا" اعلام کرده بود که چاق ترین زن دنیا بعد از ورود به خاک هندوستان پس از 2 ماه حدود 242 کیلوگرم وزن کم کرده است.

دکتر لاغری زن 500 کیلویی

عکس پزشک لاغری زن 500 کیلویی مصری

مرگ

عبدالعاطی دوشنبه 25 سپتامبر 2017 در 4:35 بامداد درگذشت. 16 روز پس از تولد 37 سالگی اش ، به دلیل پیچیدگی همایندی مرضی ، شامل مشکلی قلبی و صحیح عمل نکردن کلیه در بیمارستان برجیل ابوظبی ، امارات متحده وی را در مه پذیرفته بودند.

وضعیت ازدواج و همسر ایمان احمد عبدالعاطی

از وضعیت ازدواج و همسر ایمان احمد عبدالعاطی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

ایمان احمد عبدالعاطی زن 500 کیلویی

عکس زن 500 کیلویی بعد از لاغر شدن


منابع : نم نمک | ایمان احمد عبدالعاطی اینستاگرام/ ایمان احمد عبدالعاطی فیسبوک/ صفحه شخصی ایمان احمد عبدالعاطی/ایمان احمد عبدالعاطی ویکی پدیا/ ایمان احمد عبدالعاطی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن