ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر کشورمان پسری به نام اشکان دارد و این بانوی هنرمند در مراسم فارغ التحصیلی تنها فرزندش با تیپی خاص ظاهر شد.

تیپ هنگامه قاضیانی در مراسم فارغ التحصیلی پسرش در ایرلند

هنگامه قاضیانی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از حضور در مراسم فارغ التحصیلی پسرش به روز کرد.تیپ هنگامه قاضیانی در مراسم فارغ التحصیلی پسرش در ایرلند + عکستیپ هنگامه قاضیانی در مراسم فارغ التحصیلی پسرش در ایرلند + عکس

این بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر کشورمان پسری به نام اشکان دارد و این بانوی هنرمند در مراسم فارغ التحصیلی تنها فرزندش با تیپی خاص ظاهر شد.

هنگامه قاضیانی با انتشار تصاویری از پسرش برای او نوشت :

پسرم ، رفیقم ، افتخار قلب منی مراسم فارغ التحصیلی ، دوبلین/ایرلند .... لحظه ای که نامش را صدا کردند خدا را و معجزاتش را بار دیگر دیدم ....

عکسی از هنگامه قاضیانی و پسرش در ایرلند

عکسی از هنگامه قاضیانی و پسرش در ایرلند

هنگامه قاضیانی در ایرلند

هنگامه قاضیانی در ایرلند

هنگامه قاضیانی و پسرش در ایرلند

هنگامه قاضیانی و پسرش در ایرلند

هنگامه قاضیانی یکی از بازیگران پرطرفدار سینمای ایران است که سالها پیش از همسرش جدا شد و با تنها فرزندش در حالی که پنج ساله بود و خودش 24 سال بیشتر نداشت اداره زندگی را به دست گرفت و چند سالی برای تحصیل راهی آمریکا شد و بعد به ایران بازگشت و به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت.

هنگامه قاضیانی و پسرش در کنار هم

هنگامه قاضیانی و پسرش در کنار هم

هنگامه قاضیانی بازیگری را از سال 79 با فیلم سایه روشن آغاز کرد و علاوه بر بازیگری در سینما به بازی در تئاتر و تلویزیون هم پرداخت و به دلیل علاقه زیاد به دنیای موسیقی توانست کنسرت را مختص به بانوان در تالار وحدت روی صحنه ببرد.

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون

سریال سرزمین مادری تنها سریال تلویزیونی هنگامه قاضیانی است که این روزها در سریال هم گناه برای نمایش خانگی در حال ایفای نقش است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
93.4%

نظر دادن