ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، تولد شهرام عبدلی و جشن تولد شهرام عبدلی و کیک تولد شهرام عبدلی و تاریخ تولد شهرام عبدلی و شهرام عبدلی متولد و سن شهرام عبدلی و جشن تولد شهرام عبدلی با خانواده و دوستان در نم نمک.

جشن تولد غافلگیرانه شهرام عبدلی

شهرام عبدلی در سالروز تولدش در سال 1397 توسط خانواده و دوستانش غافلگیر شد. این هنرمند کشورمان با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خبر از یک جشن تولد غافلگیرانه داد و عکسی از این جشن تولد را با همراهانش به اشتراک گذاشت.جشن تولد شهرام عبدلی با خانواده و دوستان + فرودگاهجشن تولد شهرام عبدلی با خانواده و دوستان + فرودگاه

سوپراز جشن تولد شهرام عبدلی

شهرام عبدلی با انتشار عکسی در صفحه اش نوشت : امروز توسط دوستانم سر تمرین و خانواده عزیزم سورپرایز شدم ممنونم از همه شما وممنون از همه عزیزانی که با پیام هاشون منو خوشحال کردن....

شهرام عبدلی

تولد 42 سالگی شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی در تولد 42 سالگی اش

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی و پسرانش در تولد 42 سالگی اش

شهرام عبدلی بازیگری که با سریال همسفر و خط قرمز در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد یکی از بازیگران پرکار در تلویزیون است که سریال پرستاران جدیدترین سریال او محسوب میشود.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر سریال خط قرمز

شهرام عبدلی 29 اردیبهشت 1355 در تهران متولد شد ، این هنرمند کشورمان اصالتی آذری دارد و اغلب در کارهای تلویزیونی حضور داشته است.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی و همسرش در کنار فرزندانشان

شهرام عبدلی متاهل است و دو پسر به نام های آرتین و آدرین دارد.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی و دو پسرش آرتین و آدرین

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن