ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، حسام نواب صفوی و اخبار حسام نواب صفوی و کرونا حسام نواب صفوی و حواشی حسام نواب صفوی و بستری شدن حسام نواب صفوی در بیمارستان و عکس جدید حسام نواب صفوی و اینستاگرام حسام نواب صفوی و بیماری حسام نواب صفوی را در نم نمک ببینید.

بستری شدن حسام نواب صفوی پس از ابتلا به کرونا

سیدحسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بد شدن شرایط جسمانی در بخش آی سی یو یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد.بستری شدن حسام نواب صفوی پس از ابتلا به کرونابستری شدن حسام نواب صفوی پس از ابتلا به کرونا

با توجه به شیوع کرونا و بالا رفتن آمار ابتلای مردم به این ویروس ، تاکنون هنرمندان و ورزشکاران بسیاری مانند افراد دیگر جامعه به این بیماری مبتلا و روانه بیمارستان شده اند.

شرایط حسام نواب صفوی پس از بستری شدن در بیمارستان

حسام نواب صفوی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت :

متاسفانه علی رغم رعایت تمامی پروتکل ها خیلی غیرمنتظره و ناگهانی دچار کرونا شدم ، باورکردنی نبود که حال خوب و بدم تنها چند ساعت فاصله داشت.

ممنونم از دکتر هاشمیان عزیزم که از همان اولین دقایقی که متوجه شدم دلسوزانه و صبورانه من رو همراهی کردن.

حسام نواب صفوی در بیمارستان

حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان فراق التحصیل رشته حقوق است و در زمینه وکالت فعالیت می کند. این هنرمند که با بازی در سریال کیف انگلیسی به شهرت رسید با حضور در سریال بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد.

سیروس گرجستانی و حسام نواب صفوی در کیف انگلیسی

سیروس گرجستانی و حسام نواب صفوی در کیف انگلیسی

فیلم های سینمایی اخراجیها2، زیر سقف دودی ، نهنگ عنبر ، کلاغ پر ، ابراهیم خلیل الله ، سرود تولد و ازدواج به سبک ایرانی از مشهورترین کارهای حسام نواب صفوی می باشد.

محمد صادقی و حسام نواب صفوی در فیلم ابراهیم خلیل لله

محمد صادقی و حسام نواب صفوی در فیلم ابراهیم خلیل لله

این هنرمند کشورمان در سریال معمای شاه ، ایفاگر نقش سید مجتبی نواب صفوی بود و سریال قطعه شو آخرین مجموعه تلویزیونی است که او در سال 97 در آن حضور داشته است.

  • تاریخ: پنج شنبه, 19 فروردين 1400

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن