ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فروغ اسفندیاری و فوت فروغ اسفندیاری مادر افسانه چهره آزاد و بیماری فروغ اسفندیاری و بیوگرافی فروغ اسفندیاری و اخبار فروغ اسفندیاری و حواشی فروغ اسفندیاری و فروغ اسفندیاری کیست و فروغ اسفندیاری کجاست و چه خبر از فروغ اسفندیاری و فروغ اسفندیاری اهل کجاست و فروغ اسفندیاری در بیمارستان و علت مرگ فروغ اسفندیاری و درگذشت فروغ اسفندیاری در نم نمک.

افسانه چهره آزاد مادر خود را از دست داد

افسانه چهره آزاد بازیگری که در جدیدترین تجربه بازیگری جلوی دوربین سریال دلدادگان رفت چند روز پیش تصویری از مادرش را با همراهان اینستاگرامی اش به اشتراک گذاشت و از آنها خواست برای سلامت مادرش دعا کنند.فروغ اسفندیاری مادر افسانه چهره آزاد درگذشت + بیوگرافیفروغ اسفندیاری مادر افسانه چهره آزاد درگذشت + بیوگرافی

اما دست تقدیر اتفاق دیگری را برای مادر خانم بازیگر رقم زد و مادر افسانه چهره آزاد از بستر بیماری بلند نشد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پست افسانه چهره آزاد برای درگذشت مادرش

افسانه چهره آزاد با انتشار پستی خبر درگذشت مادرش را اعلام کرد و شب گذشته با انتشار اعلامیه مادرش زمان مراسم ترحیم او را اعلام کرد.

مادر افسانه چهره آزاد درگذشت

دلنوشته افسانه چهره آزاد برای درگذشت مادرش

افسانه چهره آزاد با انتشار این عکس نوشت :

خدایا مادرم همیشه میگفتن : خدا دوست منه ، ای دوست به تو می سپارمش ... مادر آسمانی شد....

اعلامیه مادر افسانه چهره آزاد

زمان مراسم ترحیم مادر افسانه چهره آزاد

عکسی از مادر افسانه چهره آزاد

عکسی از مادر افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد متولد سال 1341 در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی سال های بدون خانه شروع کرد. این بانوی هنرمند همسر شاهرخ فروتنیان است و این زوج چیزی حدود 37 سال است که در کنار هم زندگی میکنند.

زنده یاد رقیه چهره آزاد مادربزرگ افسانه چهره آزاد بود که با فیلم مادر علی حاتمی در میان مردم شناخته میشود.

  • تاریخ: پنج شنبه, 04 بهمن 1397

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
90%

نظر دادن