ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شراره دولت آبادی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای تلخ برای سالروز درگذشت همسرش به روز کرد.

درد و دل شراره دولت آبادی با همسر مرحومش

شراره دولت آبادی بازیگر سریال یک تکه زمین و فیلم سینمایی قاتل اهلی صفحه اینستاگرامش را با دلنوشته ای تلخ به روز کرد. 11 خرداد سالروز درگذشت آندره آرزومانیان آهنگساز ارمنی تبار کشورمان و همسر شراره دولت آبادی بود.دلنوشته شراره دولت آبادی در درگذشت همسرش + عکسدلنوشته شراره دولت آبادی در درگذشت همسرش + عکس

دلنوشته شراره دولت آبادی در سالروز درگذشت همسرش

شراره دولت آبادی

شراره دولت آبادی بر سر مزار همسرش

شراره دولت آبادی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت : آندره نازنینم ، دیروز وارد نهمین سال پروازت به دنیای پاکی ها شدی . دنیایی به دور از هرگونه ریا و تزویر ، تظاهر و دروغ ، خودپرستی و اختلاس و .... خوشا به حالت که به دور از تمام جنایت های بشری زندگی میکنی بایدم اینطور باشه ..

تو هیچوقت موجود زمینی نبودی. از این خصوصیات به دور و متعلق به دنیای بهتری بودی . بارها گفتم با تو زندگی میکنم ، همه جا در کنارم تو را احساس میکنم . ای کاش میتونستم ببینمت . این آزردم میکنه ... هرروز و شب دلتنگت هستم . همه میگن "چقدر این هشت سال زود گذشت" ولی برای من هر یک روزش هشت سال گذشت . خیلی طولانی شد . در این یکسال ناصر فرهودی و ناصر چشم آذر عزیزم ، همینطور اسطوره نازنین ما ناصر ملک مطیعی بزرگوار هم به جمع شماها اضافه شدن .ولی من هنوز بهت نرسیدم . نمیدونم چه زمانی و در چه شرایطی منم از این جا و این زمانه بی وفا کنده میشم و به سمت تو پرواز میکنم ؟!

امروز وقتی اومدم قطعه هنرمندان دو ساعتی با تو و بقیه حرف زدم و غبطه خوردم ."دیدی چه بارونی گرفته بود؟!! "اکثرشون دوستانمون بودن . تنها دلخوشیم به غیر از بچه هامون ، بقیه دوستامونن که هنوز هستن و وقتی یاد تو میکنن و از تو حرف میزنن ، احساس تنهایی نمیکنم . چون یادگار های دوران زندگی من و تو هستند . میدونم هنوز هم نگران منی ؛ ولی نگران نباش تا اون روز موعود هرجور هست دوام میارم ...

شراره دولت آبادی

شراره دولت آبادی در سالگرد همسرش

شراره دولت آبادی بازیگر یک تکه زمین و تکیه بر باد بازیگری را از سال 77 در سریال سرزمین سبز آغاز کرد و در سال 79 در فیلم هزاران زن مثل من ایفای نقش کرد.

شراره دولت آبادی

شراره دولت آبادی و همسرش آندره آرزومانیان

آندره آرزومانیان آهنگساز ارمنی تبار کشورمان همسر شراره دولت آبادی بود که در 11 خرداد سال 1389 بر اثر بیماری سرطان مغز استخوان درگذشت.

آندره آرزومانیان

آندره آرزومانیان همسر شراره دولت آبادی

او نوازندگی پیانو را در موسیقی فیلم های فراوانی از جمله از کرخه تا راین (موسیقی متن از مجید انتظامی) ، بوی پیراهن یوسف ، آژانس شیشه ای ، آخرین پرواز ، من ترانه پانزده سال دارم ، زن امروز ، سام و نرگس ، دست های آلوده و مرسدس بر عهده داشت. آخرین کار آندره آرزومانیان در این زمینه آهنگسازی برای فیلم نطفه شوم در سال 1387 بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن