ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مادر فریده فرامرزی و فوت مادر فریده فرامرزی و بیماری مادر فریده فرامرزی و بیوگرافی مادر فریده فرامرزی و اخبار مادر فریده فرامرزی و حواشی مادر فریده فرامرزی و مادر فریده فرامرزی کیست و مادر فریده فرامرزی کجاست و چه خبر از مادر فریده فرامرزی و مادر فریده فرامرزی اهل کجاست و مادر فریده فرامرزی در بیمارستان و علت مرگ مادر فریده فرامرزی و درگذشت مادر فریده فرامرزی و عکس همسر مادر فریده فرامرزی در نم نمک.

همسر رضا عطاران به سوگ مادرش نشست

فریده فرامرزی همسر رضا عطاران در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست . مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اریخ 18 اردیبهشت 1397 در صفحه اینستاگرامش خبر درگذشت مادر همسر رضا عطاران را منتشر کرد.رضا عطاران عزادار شد، مادرزن رضا عطاران درگذشترضا عطاران عزادار شد، مادرزن رضا عطاران درگذشت

درگذشت مادر همسر رضا عطاران

مجید صالحی با انتشار پستی در اینستاگرامش به رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی تسلیت گفت و خبر از زمان تشییع مادر همسر رضا عطاران داد.

همسر رضا عطاران

تسلیت مجید صالحی به همسر رضا عطاران

مجید صالحی با انتشار عکسی از رضا عطاران و همسرش نوشت : رضا جان عطاران عزیز و فریده خانم فرامرزی مهربان درگذشت مادر بزرگوارتان که همانند مادرم برایم عزیز و دوست داشتنی بود را به شما و خانواده های گرامیتان تسلیت میگویم.

روحشان شاد یادشان گرامی.....

همسر رضا عطاران

زمان تشییع مادر همسر رضا عطاران

رضا عطاران در سال 1373 با فریده فرامرزی که برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شده بود ازدواج کرد.

 رضا عطاران و همسرش

رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی

از فیلم هایی که فریده فرامرزی در آن ها نقش داشته می توان به استراحت مطلق و صندلی خالی اشاره کرد. او برای ایفای نقش در فیلم صندلی خالی ، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

همسر رضا عطاران

فریده فرامرزی همسر رضا عطاران

مجله اینترنتی نم نمک درگذشت مادر گرامی سرکار خانم فریده فرامرزی را به وی و همسر ایشان رضا عطاران بازیگر و کارگردان دوست داشتنی کشورمان تسلیت عرض می نماید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
40%

نظر دادن