ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای عاشقانه برای شانزدهمین سالگرد ازدواجش به روز کرد.

ازدواج روشنک عجمیان و همسرش 16 ساله شد

روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون یکی از چهره های گزیده کار سینما است که در برهه ای از زمان به عنوان مجری در شبکه های مختلف سیما اجرای برنامه و مسابقه های مختلف را برعهده داشت.سالگرد ازدواج روشنک عجمیان + عاشقانه برای همسرشسالگرد ازدواج روشنک عجمیان + عاشقانه برای همسرش

روشنک عجمیان با بازی در سریال کوچه اقاقیا شناخته شد و بعد از آن در چندین سریال جلوی دوربین رفت. این بازیگر کشورمان شانزدهمین سالگرد ازدواجش را در کنار دختر و همسرش جشن گرفت.

دلنوشته عاشقانه روشنک عجمیان برای سالگرد ازدواجش

روشنک عجمیان صفحه اینستاگرامش را به مناسبت شانزدهمین سالگرد ازدواجشان با انتشار دلنوشته ای به روز کرد و نوشت :

روشنک عجمیان در کنار همسرش

روشنک عجمیان و همسرش

اگر فقط پنج مرد بی همتا درجهان باشد ، قطعا تو یکی از آنهایی برای من.... و من در این شانزده سال ، کنار تو ، هرروز نُو میشوم...

پ.ن : امیدوارم برای همسرانمون اول همسِر باشیم بعد همسَر...

عکس روشنک عجمیان با همسر و دخترش

روشنک عجمیان کنار همسر و دخترش

روشنک عجمیان سال 82 با مهریار حمیدی از عوامل پشت صحنه سریال کوچه اقاقیا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختر به نام آروشا است.

عکسی از روشنک عجمیان و همسرش

روشنک عجمیان و همسرش در کنار دخترشان آروشا

روشنک عجمیان بازیگری در تئاتر را از سال 74 و بازی در سینما و تلویزیون را از سال 77 آغاز کرد اما بازی در سریال کوچه اقاقیا و جایزه بزرگ مهران مدیری از او چهره شناخته شده تری ساخت.

روشنک عجمیان بازیگر کشورمان

روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون

روشنک عجمیان اجرای سه مسابقه پلکان ، همسران ، چهار در چهار ، و همچنین برنامه های چشم انداز و جام جم در جام در شبکه جام جم و برنامه فرصت برابر را در شبکه آموزش بر عهده داشته است.

روشنک عجمیان بازیگر تلویزیون

روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون

عکس جدید روشنک عجمیان

عکس روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن