ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سیاوش خیرابی و عکس پدر سیاوش خیرابی و بیوگرافی منوچهر خیرابی و همسرش ماهرخ برهانی و عکس مادر سیاوش خیرابی و والدین سیاوش خیرابی و خانواده سیاوش خیرابی و خواهر سیاوش خیرابی و برادر سیاوش خیرابی و بیوگرافی سیاوش خیرابی در نم نمک.

عکس و بیوگرافی پدر و مادر سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی عکسی از خود در کنار پدر و مادرش منتشر کرد.بیوگرافی پدر و مادر سیاوش خیرابی(منوچهر و ماهرخ برهانی)بیوگرافی پدر و مادر سیاوش خیرابی(منوچهر و ماهرخ برهانی)

عکس پدر و مادر سیاوش خیرابی

منوچهر خیرابی پدر سیاوش خیرابی است. منوچهر خیرابی و همسرش ماهرخ برهانی دارای 3 فرزند پسر هستند. پدر و 2 فرزند بزرگتر در حرفه عکاسی مشغول به کار بوده و پسر آخر آنها سیاوش خیرابی معروف ، بازیگر است. با توجه به اینکه 2 شعبه فست فود سیاوش خیرابی به نام کنجد در تهران و رشت مشغول به کار است ، دو برادر دیگر سیاوش به صورت شیفتی در عکاسی و رستورانها فعالیت دارند.

عکس پدر سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی متولد 29 آذر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.وی از سن 19 سالگی در کلاس های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. در سال 1386 در تله فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال 1387 به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

عکس مادر سیاوش خیرابی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن