ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، علی انصاریان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از چتربازی روی آب در کنار مادرش به روز کرد .

خوشگذرانی و تفریح جالب علی انصاریان با مادرش

علی انصاریان فوتبالیست سابق کشورمان یکی از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی است که به همراه مادرش زندگی میکند و علاقه زیادی به مادرش دارد.خوشگذرانی جالب علی انصاریان با مادرش + عکسخوشگذرانی جالب علی انصاریان با مادرش + عکس

این فوتبالیست سابق کشورمان به همراه مادرش این روزها در مسافرت است و با انتشار عکس هایی از خوشگذرانی در کنار مادرش از افتخارکردن به شجاعت او نوشت.

عکس هایی از سفر دو نفره علی انصاریان با مادرش

علی انصاریان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از چتربازی روی آب در کنار مادرش به روز کرد .

خوشگذرانی علی انصاریان با مادرش

تفریح علی انصاریان با مادرش در دریا

علی انصاریان با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت : سلام.. بهترین مادر دنیا ، بهترین همسفر دنیا ، پایه ترین ننه دنیا ، با عشق ترین عشق دنیا ، با معرفت ترین رفیق دنیا ، نترس ترین زن دنیا ، نمک ترین نمک دنیا ، ساده ترین ساده دنیا ، بهترین و قشنگ ترین زن دنیا ، ننه علی ننه دنیا ، شیر زن ترین زن دنیا ، ، خودم یه نفر عاشقتممممممم....

همه کاری میکنم که تو بخندی و خوشحال باشی ننه علی ، ، ننه سادات فقط و فقط بخند که تو همه چی من هستی ، ، سایه ات بالا سرم و دعات پشت سرم... خدا قدرتشووو با مادر به رخ دنیا و بنده هاش کشیده ، به خود خود خدا قسم ...

افتخار کنید به مادرهاتون با هر تیپ و قیافه و زبان ، ، که خوش تیپ ترین و قشنگ ترین و خوش زبون ترینها هستند ، روح مادرهایی که نیستند هم شاد...

روح پدرم شاد ایکاش بود و کنارمون بودی که خیلی بدهکاری پدر به من برای نبودنت سلطان....

خوشگذرانی علی انصاریان با مادرش

چتربازی علی انصاریان با مادرش روی دریا

علی انصاریان یکی از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی است که حضور پررنگ او را از تعداد پست هایی که منتشر میکند میتوان دریافت.

عکسی از علی انصاریان با مادرش

خوشگذرانی علی انصاریان فوتبالیست سابق در کنار مادرش

این فوتبالیست سابق کشورمان علاقه زیادی به مادرش دارد و با وجود قدم گذاشتن در چهارمین دهه زندگی در کنار مادرش زندگی میکند .

علی انصاریان فوتبال را از سال 75 با فجر سپاسی آغاز کرد و دو سال بعد به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و بعد از آن در تیم های زیادی بازی کرد و در نهایت سال 90 در تیم شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

علی انصاریان با مادرش

عکسی از تفریح علی انصاریان با مادرش

این بازیکن سابق فوتبال کشورمان علاوه بر فوتبال در زمینه بازیگری و اجرا هم تجربه های متعددی دارد و مسابقه منچ جدیدترین کار تلویزیونی او در شبکه پنج سیما بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
84%

نظر دادن