ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مهرداد نظری همان حسنی برنامه های کودک است که بچه های دهه شصت خاطرات زیادی با او دارند اما این چهره خاطره ساز دوران کودکی ما این روزها کجاست و چه میکند؟!

گلایه های مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک

مهرداد نظری یکی از چهره های نوستالژیک تلویزیون است که با نقش حسنی در برنامه کودک به شهرت رسید و بعد از سالها همچنان با این شخصیت در بین مردم شناخته میشود. حسنی برنامه های کودک که خاطرات زیادی را برای دوست دارانش رقم زد این روزها کجاست و چه میکند؟!مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک الان کجاست؟مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک الان کجاست؟

مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک کجاست؟

مهرداد نظری با شخصیت حسنی در برنامه های کودک شناخته شد اما سالهاست که از تلویزیون فاصله گرفته و در هیچ کاری جلوی دوربین نرفته است.

مهرداد نظری با انتشار عکسی از خودش در اینستاگرام نوشت :

عکسی از مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک

مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک

مهم نیست که در قاب تلویزیون دیده نمیشوم اینهمه سال. من هر روز دستمزدم را در کوچه و خیابان از آدم های مختلف با مهربانیهایشان میگیرم. از اینکه مرا و برنامه های مرا نوستالژی خوب کودکی خود میدانند.

اشکالی ندارد بگذار مهجور بماند ، تنها بماند ، دیده نشود ، همبازی نداشته باشد ، غصه بخورد ، از کلاس اولی ها دور بماند ، اصلا بگذارید پیر بشود .... این حسنی دهه شصتی ها !!! دقت کرده این توی اینهمه سال توی تلوزیون فقط جا برای حسنی کم بوده ؟!

اینهمه عمه و خاله و عمو و ..... اینهمه برنامه های مختلف کودک... یا من کارم را خوب بلد نیستم یا خیلی هائی که در راس کار هستند کاربلد ، نیستند!! ها ها ها ... انگار حسنی داره می زنه به سیم آخر! اجازه خانوم اجازه! خانوم شیردست .... ما اعتراض داریم.

همه اینارو بارها به خدا گفتیم! نتیجه نگرفتیم ... حالا می خوایم به خودی ها بگیم.... من تا زانو نوشته و متن برای حسنی دارم... ایشالله که سالهای سال زنده بمونم اول بخاطر پسر کوچکم و همسرم ولی فایده نداره بعد از رفتنم بگویند : آخی حیف شد. من الان دارم حیف می شوم! خسته شدم از بس کار نکردم.

درد دل بود... زد بیرون تنها موندم ، تنها یکی بیاد هرکی باشه! ای کاش یک نفر یک مدیر .... یک مدیر گروه کودک اینهمه شبکه های کودک یک بار فقط یک بار سراغ میگرفت!

مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک

مهرداد نظری حسنی خاطره انگیز برنامه های کودک

مهرداد نظری بازیگر خاطره انگیز برنامه های کودک در سالهای دهه شصت است که تا همیشه در ذهن مخاطبان آن سالهای برنامه های کودک ماندگار است.

مهرداد نظری حسنی معروف برنامه های کودک

مهرداد نظری بازیگر نقش حسنی در برنامه های کودک

حسنی و معلم کلاس اولش خانم شیردست یکی از ماندگارترین و نوستالژیک ترین های بچه های دهه شصت است که هنوز هم با یادآوری آن به اصطلاح قند در دل خیلی از بچه های دیروز آب میشود.

مهرداد نظری در سریال آواز مه

مهرداد نظری در نقش گل آقا در سریال آواز مه

مهرداد نظری حسنی در برنامه های کودک

مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک

مهرداد نظری یکی از نوستالژیک ترین چهره های تلویزیون است که اگر سری به پیج اینستاگرام او بزنید خاطرات زیادی برایتان زنده میشود. این بازیگر برنامه های کودک ازدواج کرده و یک پسر به نام علی دارد.

مهرداد نظری حسنی برنامه های کودک و پسرش

مهرداد نظری و پسرش علی


بیوگرافی مهرداد نظری

مهرداد نظری متولد 2 بهمن 1345 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن