ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فصل سوم این سریال با استقبال خوبی در میان مردم مواجه شد و به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان بود که شب گذشته به پایان رسید و پشت صحنه آن در دو قسمت پخش میشود.

زمان پخش پشت صحنه سریال بچه مهندس 3

سریال بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی سریال ماه رمضانی شبکه دو سیما بود که آخرین قسمت آن شب گذشته پخش شد.زمان پخش پشت صحنه سریال بچه مهندس 3زمان پخش پشت صحنه سریال بچه مهندس 3

فصل سوم این سریال با استقبال خوبی در میان مردم مواجه شد و به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان بود که شب گذشته به پایان رسید و پشت صحنه آن در دو قسمت پخش میشود.

پخش پشت صحنه بچه مهندس 3 در دو قسمت

پشت صحنه سریال بچه مهندس 3 در دو قسمت امشب و فردا شب (13 و 14 خرداد) ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما میرود.

روزبه حصاری و مهشید جوادی در بچه مهندس 3

روزبه حصاری و مهشید جوادی در بچه مهندس 3

استقبال مردم از سریال بچه مهندس منجر به ساخت سه فصل از این سریال شد و خبرهایی از احتمال ساخت فصل چهارم بچه مهندس به گوش میرسد که باید منتظر ماند و دید تا چه حد واقعیت پیدا میکند.

روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 3

روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 3

بچه مهندس داستان زندگی جواد جوادی بچه ای است که در پرورشگاه زندگی کرده و در جوانی به تمام آرزوهایش رسیده و انسان موفقی شده است. سه دوره از زندگی جواد از کودکی تا نوجوانی و بزرگسالی او در این سریال به تصویر کشیده شد.

مهشید جوادی در بچه مهندس 3

مهشید جوادی در بچه مهندس 3

روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 3 بود که کودکی این نقش را یونا تدین و نوجوانی آن را مانی رحمانی ایفا کردند.

روزبه حصاری جوادی بچه مهندس

روزبه حصاری جوادی بچه مهندس

بازیگران سریال بچه مهندس 3 عبارتند از :

روزبه حصاری ، کامران تفتی ، فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، مهشید جوادی ، فرناز رهنما ، کاوه سماک باشی ، سعید کریمی ، حدیث چهره پرداز ، مانی رحمانی ، اتابک نادری ، آرش نوذری ، سلمان فرخنده ، فریده دریامج ، خیام وقارکاشانی ، مهسا مهجور ، سارا شاهرودیان ، بهنام مومنی ، مهرزاد جعفری ، محمود خسرومنش ، امید ماهر ، نسیم باقریان ، یاسمن قلی پور ، سیدمهرداد ضیایی ، کریم اکبری مبارکه ، عباس جمشیدی ، فرید قبادی ، کریم قربانی ، افشین نخعی ، شیوا خسرومهر ، احسان امانی ، احسان مهدی ، حسن اسدی و... در سریال بچه مهندس 3 ایفای نقش کردند.

حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس

حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(10 رای)
92%

نظر دادن