ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 11 اسفند و درگذشت بازیگران در 11 اسفند و هنرمندان فوت شده در یازده اسفند سلبریتی های به دنیا آمده در یازدهم اسفند و مرگ افراد مشهور ایرانی در نم نمک.

چهره های متولد و درگذشته در 11 اسفند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به یازدهمین روز از اسفندماه رسیدم . امروز 11 اسفند همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته 11 اسفند [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 11 اسفند [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی امروز 11 اسفند متولد شده یا درگذشته اند ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره مشهور ایرانی متولد 11 اسفند است

بهار ارجمند

بهار ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره های مشهور ایرانی است که امروز 11 اسفند متولد شد.

بهار ارجمند بازیگر کشورمان متولد 11 اسفند است

11 اسفند سالروز تولد بهار ارجمند

بهار ارجمند دختر انوشیروان ارجمند یکی از چهره های مشهور سینما و تلویزیون و خواهر برزو ارجمند است که بازی در تئاتر را از 5 سالگی آغاز کرد و در 13 سالگی بهترین بازیگر تئاتر شد.

پروانه معصومی

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ایران 11 اسفند 1323 در تهران متولد شد و 6 آذر 1402 به علت عفونت ریوی درگذشت. 

پروانه معصومی بازیگر کشورمان 11 اسفند متولد شد

پروانه معصومی بازیگر کشورمان 11 اسفند متولد شد

او تحصیلاتش را در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه ملی ایران به پایان رساند. او نخستین بار در سال 1350 در فیلم بی تا نقش کوتاهی گرفت و سال بعد در رگبار ساخته بهرام بیضایی نقش اول زن را بازی کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن