ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهاره رهنما بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از گریم متفاوتش در یک نمایش به روز کرد که لاغری او در این تصاویر کاملا محسوس است.

گریم متفاوت بهاره رهنما در نمایش جدیدش

بهاره رهنما بازیگری که سابقه حضور در سینما ، تئاتر و تلویزیون را در کارنامه هنری اش دارد علاقه زیادی به بازی در تئاتر دارد و به گفته خودش تئاتر را به مانند خانواده اش دوست دارد. این هنرمند کشورمان به تازگی در نمایش تابستان فراموشی به نویسندگی و کارگردانی خودش روی صحنه رفت.بهاره رهنما پس از لاغری در نمایش جدیدش + عکسبهاره رهنما پس از لاغری در نمایش جدیدش + عکس

گریم جدید بهاره رهنما در نمایش خودش

تابستان فراموشی به نویسندگی و کارگردانی بهاره رهنما با بازی خودش و نسیم ادبی از 9 تیر تا 10 مرداد در دو سانس شنبه شبها روی صحنه میرود.

بهاره رهنما

گریم بهاره رهنما در نمایش تابستان فراموشی

بهاره رهنما تصاویری از این نمایش را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت : روایت عکس های حسین خدارتی ، صبا عباسی و آسیه شیخ حسینی از : نمایش تابستان فراموشی گریم : نسرین اجرلو ، لباس : تکتم رضایی ، فقط شنبه ها.

 نمایش تابستان فراموشی

نسیم ادبی و بهاره رهنما در نمایش تابستان فراموشی

عوامل اجرای نمایش تابستان فراموشی عبارتند از : طراح لباس : تکتم رضایی ، عکس : حسین خدارتی ، مجری طرح وگرافیست : امیر علی رادی ، گریم نسرین اجرلو ، مدیر صحنه : فیروزه بهادری.

بهاره رهنما

بهاره رهنما با چهره ای متفاوت در نمایش تابستان فراموشی

این نمایش روایت دو زن ، با سی سال اختلاف زمان است که به صورت تک گویی خاطرات ، رنج ها و حرمان های عشق و زندگی مشترک شان را بازگو می کنند...

بهاره رهنما

چهره جدید بهاره رهنما در نمایش تابستان فراموشی

نسیم ادبی

نسیم ادبی در نمایش تابستان فراموشی

بهاره رهنما

چهره متفاوت بهاره رهنما در نمایش تابستان فراموشی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن