ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ماجرای ماریا عارفی و رضا مرادخانی و ماریا عارفی و همسرش رضا مرادخانی و همسر رضا مرادخانی و بیوگرافی رضا مرادخانی و بیوگرافی ماریا عارفی و اینستاگرام رضا مرادخانی و ماریا عارفی بوکسور و رضا مرادخانی ویکی پدیا و عکس ماریا عارفی و ماجرای تیراندازی گشت ارشاد به رضا مرادخانی در نم نمک.

زندگینامه رضا مرادخانی و همسرش(Reza Moradkhani)

  • نام اصلی : رضا مرادخانی
  • متولد : 1365 خرم آباد
  • زمینه فعالیت : ورزش بوکس
  • پیشه : بوکسور
  • مدرک تحصیلی : لیسانس تربیت بدنی
  • سال های فعالیت :
  • قد :
  • همسر : ماریا عارفی

بیوگرافی کامل رضا مرادخانی

رضا مرادخانی متولد 1365 در خرم آباد ، بوکسور سابق تیم ملی است.بیوگرافی رضا مرادخانی و همسرش ماریا عارفیبیوگرافی رضا مرادخانی و همسرش ماریا عارفی

رضا مرادخانی - Reza Moradkhani

رضا مرادخانی - Reza Moradkhani

فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در تهران می باشد و ماجرای گشت زدن با همسرش در پارک بسیار جنجالی شد.

شروع بوکس

بوکس را از سال 1381 وقتی 16 ساله بود با تشویق خانواده و آقای «پیام شریفی» از بوکسورهای خوب استان خرم آباد بصورت حرفه ای شروع کرد.

نحوه ورود به تیم ملی

مرادخانی خیلی زود درخشید و در اولین مسابقه رسمی خود در قم به مدال «برنز» جوانان دست یافت تا اینکه به تیم ملی بوکس دعوت شد.

او به مدت 7 سال بصورت پیاپی در اردوهای تیم ملی بصورت فیکس حضور داشت.

زندگی شخصی رضا مرادخانی

زندگی شخصی رضا مرادخانی

مربیان

در 11 سال فعالیت ورزشی خود از تجربیات مربیانی همچون مرحوم «ایرج ملک حسین پور» ، «شهریار رحمانی» ، «رحیم سپهوند» و «حمید عوض پور» بهره برد.

افتخارات بی سابقه

این بوکسور حرفه ای طی 6 دوره مسابقات بزرگسالان کشور ، مقام اول مسابقات دهه فجر ، مسابقات بین المللی جاده ابریشم باکو را در کارنامه خود دارد.

عکس های شخصی رضا مرادخانی

عکس های شخصی رضا مرادخانی

درخشش جهانی تا مربیگری

مرادخانی که مدل های متعدد آسیایی و جهانی دارد ، بعد از پایان دوران حرفه ای در بوکس وارد عرصه مربیگری شد و بصورت خانوادگی باشگاه داری هم کنند

وضعیت ازدواج و همسر رضا مرادخانی

رضا مرادخانی با خانم «ماریا عارفی» ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک فرزند دختر متولد سال 1399 می باشد.

خانوم ماریا عارفی اولین بانوی ایرانی است که بصورت حرفه ای وارد رشته بوکس شده است.

رضا مرادخانی و همسرش ماریا عارفی

رضا مرادخانی و همسرش ماریا عارفی

شلیک گشت ارشاد

ماریا عارفی : ساعت 6 یا 6:30 روز هشتم اردیبهشت امسال بود که ما یک بعدازظهری مثل همیشه عصر ها که شوهرم از سر کار می آید ، برای اینکه حال و هوایی عوض کنیم ، برای پیاده روی رفتیم. ماشین را پارک کردیم و برای پیاده روی و ورزش راهی شدیم.

کلاه سرتان بود؟

ماریا عارفی : نه. روسری بود. کاش کلاه سرم بود. روسری سرم بود. ما خودمان چند سال است داریم در این سیستم زندگی می کنیم. در تیم ملی کشوری بودیم و به مسابقات خارج از کشور رفته بودیم که همیشه باید اصول را رعایت می کردیم. خودتان می دانید که تیم های ملی چطوری هستند ، اصلا نباید حجابت مشکلی داشته باشد ، در مسابقات حتی یک لحظه مقنعه نباید از سرمان بیفتد. نمی آییم سر لخت به خیابان برویم که. همسرم هم که سال ها ملی پوش بوکس ایران بوده و مدال های آسیایی زیادی برای ایران به دست آورده است. همه موازین مرتبط با قوانین کشور را هم می دانیم. همان روسری را آن مرد موقع درگیری به راحتی از سرم کشید و دوباره خانم هایی که در اطراف بودند روسری من را از زمین برداشتند و به من دادند.

 ماریا عارفی و همسرش رضا مرادخانی

 ماریا عارفی و همسرش رضا مرادخانی

اسپری فلفل

مشغول همین حرف ها بودیم که همان کسی که لباس نظامی به تن داشت جلو آمد و به رضا گفت : می گویم به تو ربطی ندارد. به شوهرم گفت خیلی داری حرف می زنی. شوهرم هم گفت این چه طرز حرف زدن است؟ من فقط می پرسم همسرم چه مشکلی دارد؟ اینجا بود که همان فرد دست به اسپری برد.ضارب که اسپری را آماده کرده بود- شروع کرد به اسپری زدن سمت ما. جفت هم ایستاده بودیم و دخترم هم در آغوشم بود. آن فرد اسپری را دو ، سه بار آورد و به سمت رضا پاشید که روی سر دخترم و روی دهن من هم ریخت که تا پایان شب همه دهنم می سوخت. رضا هم که تحت تأثیر اسپری فلفل چشم هایش را گرفت و افتاد زمین.

تیراندازی

ماریا عارفی : من نفهمیدم چه شد. فقط یک لحظه به خودم آمدم و صدای تیر شنیدم. مأمور مردی که وساطت می کرد خیلی آدم درستی بود. فریاد می زد : شلیک نه ، شلیک نه ، تیراندازی نکنید ، هی داشت اسمش را می گفت که تیراندازی نکن ، تیراندازی نکن. اما آن مأمور اصلا گوش نمی داد.

رضا مرادخانی : صدای تیر اولی را که شنیدم برگشتم به سمت صدا که تیر دوم را از پشت به من زد ، وقتی تیر خوردم و جایی را نمی دیدم در شوک بودم که باز هم شلیک کرد و یک تیر دیگر هم به پایم خورد.

ماجرای تیراندازی گشت ارشاد به رضا مرادخانی

ماجرای تیراندازی گشت ارشاد به رضا مرادخانی

عمل 4 ساعته قهرمان بوکس

بعد از اعزام رضا مرادخانی به بیمارستان و عمل جراحی ، دو تا تیر از بدن این ورزشکار خارج می کنند و تیر سومی هم از از سمت دیگر بدن زمان شلیک خارج شده بود

از دلجویی پلیس تا اتهامات

در نهایت با ورود بازرسی به دلجویی پلیس امنیت اخلاقی از این ورزشکار ختم شده و حتی تمام هزینه های بیمارستان توسط نیروی انتظامی پرداخت می شود.

در ادامه این خانواده ورزشکار با حضور در دادسرای نظامی از پلیس شکایت می کنند اما خود با اتهاماتی چون نداشتن روسری و لباس آستین کوتاه و بدون حجاب و تمرد نسبت به دستور مامور نیروی انتظامی مواجه شده و حالا پرونده در مسیر دادگاه حضور دارد.

این خانواده ورزشکار می گویند شاهدانی در ماجرا حضور داشتند و اینکه همسرش روسری نداشته یا لباس آستین کوتاه پوشیده بوده صحت ندارد.

در نهایت این زوج ورزشکار روز 21 خرداد 1401 موضوع این درگیری و شلیک را از طریق روزنامه «شرق» رسانه ای کردند.

عکس های اینستاگرام رضا مرادخانی

عکس های اینستاگرام رضا مرادخانی

دوری یکساله از ورزش

من مربی هستم و همه درآمدم با همین کار می چرخد. حالا تا حدود یک سال نمی توانم ورزش کنم. همه جا باید با کمربند باشم. شاید دیگر هیچ وقت نتوانم در رینگ بوکس بروم. ما درخواست اشد مجازات را برای ضارب داریم.

درخواست غرامت داریم

ما خیلی آسیب دیدیم. واقعا توقع داریم حق را به حق دار برسانند و حرف هایشان را پس بگیرند. واقعیت آن چیزی بوده که ما و تمام شاهد ها تعریف کردیم. اجازه دهند عدالت اجرا شود.

رضا مرادخانی بوکسور

رضا مرادخانی بوکسور


منابع : نم نمک | رضا مرادخانی اینستاگرام/ رضا مرادخانی فیسبوک/vqh lvhnohkd/ صفحه شخصی رضا مرادخانی/رضا مرادخانی ویکی پدیا/ رضا مرادخانی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن