ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل کاملیا انتخابی فرد روزنامه نگار به همراه عکس های خانوادگی و شخصی کاملیا انتخابی فرد و کاملیا انتخابی فرد پرستوی وزارت اطلاعات و دانلود کتاب کاملیا انتخابی فرد و نیک آهنگ کوثر کاملیا انتخابی فرد و کاملیا انتخابی فرد و علی دایی و رابطه کاملیا انتخابی فرد و ابطحی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه کاملیا انتخابی فرد و همسرش(Kamelia Entekhabifard)

  • نام اصلی : کاملیا انتخابی فرد
  • متولد : 1351 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : روزنامه نگار
  • مدرک تحصیلی : فوق لیسانس رشته روزنامه نگاری
  • سال های فعالیت :
  • قد : 165 سانتیمتر

بیوگرافی کامل کاملیا انتخابی فرد

کاملیا انتخابی فرد متولد 1351 در تهران ، نویسنده و روزنامه نگار ایرانی است.بیوگرافی کاملیا انتخابی فرد و همسرش [زندگینامه]بیوگرافی کاملیا انتخابی فرد و همسرش [زندگینامه]

کاملیا انتخابی فرد - Kamelia Entekhabifard

کاملیا انتخابی فرد - Kamelia Entekhabifard

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روزنامه نگاری از دانشگاه نیویورک و همچنین فوق لیسانس روابط بین الملل در حوزه خاورمیانه از دانشگاه کلمبیا می باشد.

از کانون تا کلاس نقاشی

از دوران خردسالی عضو آفرینش های ادبی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شد و در ادامه جوایز بسیاری از این کانون و بنیاد شعرای جوان نیز دریافت کرده است.

او سپس مهارت نقاشی خود را زیر نظر استاد فیروزه گل محمدی تکمیل کرد و دو نمایشگاه هم در گالری «شفق» و «سیحون» به عرضه نمایش گذاشت.

مدتی هم بخاطر علاقه اش زیر نظر «فرزانه کابلی» به یادگیری مهارت رقص پرداخت.

کاملیا انتخابی فرد

از کیهان تا روزنامه زن

کاملیا سال 1371 در 20 سالگی با مجله «زن روز» از نشریات زیر نظر کیهان ، روزنامه نگاری را شروع کرد و در مجلات مختلفی چون «شباب» و «بهار» هم می نوشت.

او سپس مدتی در هیئت تحریریه روزنامه همشهری کار می کرد که مدیر مسئولی آن برعهده غلامحسین کرباسچی بود.

سپس مقطع در روزنامه «سلام» حضور داشت و سال 1377 هم مدتی مشغول نوشتن در روزنامه «زن» به مدیر مسئولی فائزه هاشمی رفسنجانی بود.

عکس های شخصی کاملیا انتخابی فرد

عکس های شخصی کاملیا انتخابی فرد

ماجرای دیدار با جورج سوروس

خانم انتخابی فرد سال 1377 بعد از ایده گفتگوی تمدن ها توسط سید محمد خاتمی توسط انجمن سردبیران نیوانگلند در شرق آمریکا برای نخسیتن برنامه مشترک روزنامه نگاری بین دو کشور دعوت شد.

ایشان بعنوان نماینده روزنامه سلام ، خانم مژگان جلالی از روزنامه ایران نیوز و محمد عطریانفر از روزنامه همشهری از مهمانان این رویداد مطبوعاتی بودند.

او بعدها افشا کرد در این سفر به همراه خانم جلالی و عطریانفر در مهمانی ویژه «جورج سوروس» میلیاردر آمریکایی شرکت کردند اما خبری از یهودی تبار بودن وی نداشتند.

بازداشت دو ماهه

روز 17 فروردین 1378 روزنامه زن به دلیل چاپ پیام نوروزی فرح پهلوی برای همیشه توقیف و خانم کاملیا فرد که خارج از ایران بود به دادگاه فراخوانده شد.

او پس از بازگشت به ایران به این دلیل بازداشت شد که فکر کرده بودند تبریک نوروزی فرح پهلوی با افشار ایشان منتشر شده است.

کاملیا انتخابی فرد

مهاجرت و یوروآسیا

بعد از آزادی سال 1378 برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد و 1 سال بعد بعنوان خبرنگار آزاد همکاری خود را با پایگاه «یوروآسیا» به مالیک جورج سوروس را آغاز کرد!

از رادیو فردا تا رسانه های عرب

این خبرنگار سال 1381 در 30 سالگی نویسنده نشریه «یورایشیاوی یو» شد و یکسال بعد همکاری خود با رسانه «رادیو فردا» را هم آغاز کرد.

او سپس فعالیت خود را با رسانه های مختلفی از جمله «العربیه» ، «الحدث» ، «شرق الاوسط» ، «الحیات» و «الجزیره» ادامه داد.

کاملیا انتخابی فرد

در قامت کارشناس

خانم روزنامه نگار با مقالات خود در روزنامه های «نیویورک تایمز» ، «لوموند دیپلمات» و «سی ان ان» در قامت کارشناس مسائل جهان عرب و ایران شناخته شد.

او در ادامه با بی بی سی فارسی ، اسکای نیوز و ایران اینترنشنال نیز همکاری خود را آغاز کرد.

سردبیر ایندیپندنت فارسی

کاملیا انتخابی فرد در 30 اردیبهشت 1398 بعنوان سردبیر بخش فارسی روزنامه «ایندیپندنت» در بریتانیا انتخاب شد که مورد حمایت عربستان می باشد.

سهام 50 درصد این روزنامه چاپ لندن برعهده یک تبعه عربستان سعودی بنام سلطان محمد ابوالجدایل است.

کاملیا انتخابی فرد و فرح دیبا

کاملیا انتخابی فرد و فرح دیبا

چاپ کتاب

خانم انتخابی فر سال 1385 کتاب «نجات شما در راستگویی است» را به زبان انگلیسی چاپ کرد که روایتی از ایران قبل انقلاب تا دوره اصلاحات و زندگی شخصی اش بود.

ماجرای رابطه با علی دایی

بخش هایی از کتاب او چند هفته بعد از چاپ در روزنامه کویتی «القبس» منتشر شد که جنجالی ترین بخش آن نحوه جدایی اش از «علی دایی» در آلمان بود.

می نویسد : من و او [علی دایی] برای همدیگر مناسب نبودیم ، زیر او از من انتظار داشت فقط در خانه داری شرکت کنم و ضمن اینکه اصلا از ازدواج حرفی نمی زد.

از من می خواستم به کار روزنامه نگاری برنگردم و معلوم بود قصد داشت من را به شست و شوی لباس های ورزشی و منشی خود تبدیل کند.

او حتی از اینکه نمی توانتم با غذای خوب ازش پذیرایی کنم گله می کرد که در نهایت از وی درخواست کردم به ایران بازگردم و او هم موافقت کرد .

کاملیا انتخابی فرد و علی دایی

کاملیا انتخابی فرد و علی دایی

رابطه با 67 نفر تا احمدی نژاد

بعداها اعلام شد او در کتاب خود اعتراف کرده با 67 نفر رابطه داشته که صحت ندارد و خود او هم می گوید ماجرا مربوط به اظهارات تحت فشارش در زمان بازداشت بود.

این خبرنگار در سال 1387 بعنوان خبرنگار «اجیپشن گازت» توانست با رئیس جمهور وقت ایران «دکتر محمود احمدی نژاد» در نیویورک مصاحبه اختصاصی بگیرد.

کاملیا انتخابی فرد

نصیحتی از احمدی نژاد

احمدی نژاد بعد از گفتگو با با این روزنامه نگار که بی پروا علیه سیاست های ایرانی صحبت می کند می گوید : شما دختر جوانی هستید و جویای نام.

من نگران شما هستم مواظب باشید در مسیری قرار نگیرید که مورد بهره برداری رسانه های غربی و برخی سازمان ها واقع شوید.

وضعیت ازدواج و همسر کاملیا انتخابی فرد

از وضعیت ازدواج و همسر کاملیا انتخابی فرد اطلاعات موثقی در دست نیست.

زندگی شخصی کاملیا انتخابی فرد

زندگی شخصی کاملیا انتخابی فرد

کاش کتابم را نمی نوشتم

اگر برگردم به عقب کتابم را نمی نوشتم ، یا شاید یه بخشی هایش را نمی نوشتم ، چون اون سالی که از ایران آمدم بیرون عصبانی بودم و از دوست و خانوادم دور شدم.

شاید بخش هایی از این کتاب برای عزیزانم و خانوادم خوشایند نبود.

عکس اینستاگرامی کاملیا انتخابی فرد

عکس اینستاگرامی کاملیا انتخابی فرد

از بوکس تا تیراندازی

خانم کاملیا فرد علاوه بر حوزه مطبوعات در رشته «بوکس» ، «شمشیربازی» و «تیراندازی» هم مشغول فعالیت است و مهارت ویژه ای هم دارد.

عکس های اینستاگرام کاملیا انتخابی فرد

عکس های اینستاگرام کاملیا انتخابی فرد


منابع : نم نمک | کاملیا انتخابی فرد اینستاگرام/ کاملیا انتخابی فرد فیسبوک/ ;hlgdh hkjohfd tvn/صفحه شخصی کاملیا انتخابی فرد/کاملیا انتخابی فرد ویکی پدیا/ کاملیا انتخابی فرد تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
86.6%

نظر دادن