ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مستند شوک با موضوع فضای مجازی از شبکه سه سیما پخش شد اما نکته جالب آن که، این مستند پیش از پخش ، در فضای مجازی درگیر حاشیه هایی شده است.

حاشیه های شاهین صمدپور و دنیا جهانبخت

مستند شوک با موضوع فضای مجازی از شبکه سه سیما پخش شد اما نکته جالب آن که ، این مستند پیش از پخش ، در فضای مجازی درگیر حاشیه هایی شده است.جنجال شاهین صمدپور و دنیا جهانبخت در برنامه شوک + عکسجنجال شاهین صمدپور و دنیا جهانبخت در برنامه شوک + عکس

ماجرا از آنجا شروع شد که شاهین صمدپور مستندساز ، در اینستاگرامش با انتشار ویدیویی کوتاه ، از موضوع برنامه شوک این هفته رونمایی کرد و نوشت :

بعد از یک سال و نیم ، قسمت اول از سری جدید مجموعه شوک ، غوغای مجازی/ از ماجرای طناب دور گردن تا پخش عکس های وحید تا اتفاقات مازندران همه در شوک این هفته.مستند اجتماعی ...جمعه ساعت بیست و دو بیست شبکه سه

واکنش دنیا جهانبخت

پس از آنکه مشخص شد در برنامه شوک این هفته قرار است به ماجرای خودکشی دوست دختر سابق ساسی مانکن و همچنین پسر مشهور تلگرامی ، پرداخته شود ، دنیا جهانبخت (دوست دختر سابق ساسی مانکن با بیش از 1.7 میلیون فالوور در اینستاگرام) که در مستند مورداشاره درباره او سخن به میان آمده و لحظاتی از ویدیوی مشهور او که طناب دورگردن اش انداخته تا خودکشی کند ، قرار است پخش شود ، در صفحه اینستاگرامش حمله ای به این مستندساز انجام داد و نوشت :

حواشی قبل از پخش مستند شوک تلویزیون/ از ماجرای طناب دور گردن دوست دختر ساسی مانکن ،  و پیغام او برای برنامه ساز صدا و سیما+ ده هزار کامنت!

حواشی قبل از پخش مستند شوک تلویزیون/ از ماجرای طناب دور گردن دوست دختر ساسی مانکن ،  و پیغام او برای برنامه ساز صدا و سیما+ ده هزار کامنت!

این پست ها باعث شد تا کاربران زیادی که اغلب طرفداران دنیا جهانبخت به شمار می آمدند به اینستاگرام صمدپور حمله کند و حدود 10 هزار کامنت که اغلب آنها حاوی توهین و دشنام است زیر پست ویدیو مستند شوک درج شود.

شاهین صمدپور نیز پس از این اتفاقات پست دیگری منتشر کرد و نوشت :

«عزیزای دلم سلام

چقدر بهم فحش دادید ...

یکی از شاگردام که دوازده سالشه پیغام داده استاد زیر پستتون کلی فحش جدید یاد گرفتم

بگذریم فضای مجازی همینه دیگه ...

در مورد ریختن آبرو ازم انتقاد کردید ...

یه آدمی با خواست خودش یه ویدیویی رو خودش میسازه و خودش منتشر می کنه ، اینکه این کارو تحت فشار شدید احساسی انجام میده یا برای جلب توجه و شهرت ، من چون کارشناس نیستم درباره ش اظهار نظر نمی کنم ...

اما وقتی این ویدیو به عمد و با خواست خودش پخش شد و ذهن بخشی از جامعه رو درگیر کرد این دیگه یه مسئله خصوصی نیست ، یک پدیده اجتماعیه که مردم و کارشناس ها حق دارن به زعم خودشون و با تحلیل شخصی خودشون مخالف و موافق درباره ش اظهار نظر کنن ، ما هم تو برنامه فردا شب همین کارو انجام دادیم .

انتقاد کردید که این همه مشکل مهم تر چرا درباره اونا مستند نمیسازی ...

عزیزانم در اندازه توان و استعداد کمم ساختم تو گوگل سرچ کنید ببینید .

از زمین خواری تا تخریب جنگل های شمال تا ریزگردها و آلودگی هوا تا بیکاری و ایدز و اعتیاد تا عشق بازیگری تا خوانندگی تا عشق فوتبال و ... و....و.....

ضمنا کی گفته برنامه فردا شب درباره یه شخص خاصه ؟ اگر کسی همچین ادعایی داشته من به شما قول میدم اون آدم بسیار هوشمندانه داره جو و فضایی بوجود میاره که خودش رو بیشتر مطرح کنه ، راحت بهتون بگم احتمالا مشهور شدن رو خیلی دوست داره .

برنامه امشب درباره پدیده فضای مجازیه ، به نظرم سوژه ایه که خیلی هم جای کار داره ، یه پسری رو فتا گرفته که از خانم ها اخاذی می کرده ، هفتاد تا پوشه سکس چت با عکس های برهنه از دخترهای مختلف از سیستم کامپیوترش دراوردن .

فاجعه اونجاست که این دخترها هیچ کدوم این پسرو از نزدیک ندیده بودن ، خب این بحران نیست ؟

احتیاج به اطلاع رسانی نداره ؟ مهمان برنامه هم وحید هستش همون که یه تعدادی عکس ازش پخش شد

که اونم با رضایت قلبی خودش اومد جلو دوربین حتی اول گفت بذار با وکیلم مشورت کنم بعد قبول کرد و اومد جلو دوربین .

یه آدم هایی تو فضای مجازی هستن که برای سر زبونا افتادن دست به کارهای مختلف میزنن ، اتفاقا بدم نیست ماهارو سرگرم می کنن منم مثل شما برا سرگرمی ماجراهاشونو دنبال می کنم .

اما تحت تاثیر قرار نگیرید ، نذارید از احساساتتون استفاده بکنن به خاطر این آدم ها نه ذهنتون رو درگیر کنید نه دهنتون رو با فحش دادن تلخ کنید . ( فحش دادن به من آزاده پیگرد قانونی هم نداره من پذیرفتم تو کشوری کار می کنم که گروهی از هموطنام نظرشون رو با فحش خوار مادر بیان می کنن)

شوک : بیست و دو بیست شبکه سه»

پس از این یادداشت جهانبخت که دو پست قبلی خودرا پاک کرده بود مجددا وارد میدان شد. و تصویری از اینستای منتشر کرد و متنی نوشت :

دنیا جهانبخت مانکن و مدل ایرانی

دنیا جهانبخت مانکن و مدل ایرانی

سپس دنیا جهانبخت پست دیگری نیز منتشر کرد و تلویحا صمدپور را تهدید به رو کردن اسنادی کرد که امکان انتشار این بخش را با توجه به موضوعات مطرح شده در آن نداریم.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
86.6%

نظر دادن