ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اصول طراحی دکوراسیون داخلی pdf و اصول طراحی داخلی منزل و برای طراحی دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم و آموزش چیدمان منزل کوچک و آموزش دکوراسیون داخلی pdf رایگان و چیدمان خانه های معمولی و اصول چیدمان منزل و دانلود رایگان کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی در نم نمک.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی ، جلوه فریبنده ای دارد و انتخابِ شغلی مناسبی برای افرادِ با استعداد ذاتی در هنر و طراحی است. این جاذبه می تواند ناشی از سلیقه حرفه ای طراح نیز باشد.امتیاز مثبتی که در این حرفه خاص نهفته ، این است که این حرفه در هر رده سنی و هر مقطعی از زندگی دست یافتنی است.برای طراحی دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟برای طراحی دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

راهنمای انتخاب رنگ دکوراسیون

به تازگی با «لسلی وود» مالک شرکت «هادلی» در مورد جزئیات راه اندازی و رموز پیشرفت شغل طراحی داخلی صحبت کردم. زمان زیادی نیست که لسلی تصمیم گرفته به رویایش ، طراح داخلی شدن ، جامه عمل بپوشاند و در این راه موفقیتی چشمگیر کسب کرده است. از لسلی خواهش کردم تا راز موفقیتش را با کسانی که در این مسیر گام می نهند در میان گذارد.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

حرفه ای که هیچ محدودیت سنی قائل نیست

لسلی ، بعد از گرفتن مدرک مدیریت ارشد کسب و کار ، و اشتغال در شرکتی معتبر ، همانند بسیاری از زنان از حرفه اش چشم پوشی کرد تا خانواده تشکیل دهد. وقتی بچه هایش بزرگ شدند ، شغل طراحی داخلی (رویای همیشگی اش) برای او بهترین انتخاب بود. در کلاس های طراحی داخلی نام نویسی کرد تا مدرکش را بگیرد. درحالی که درس طراحی می خواند ، فعالیتش را در زمینه طراحی داخلی با رفتن به سمینارها و سخنرانی ها تا حد امکان حفظ کرد.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

در این دوره ها و کنفرانس ها کم کم سبک مخصوص خودش را شناخت ، نسبت به طراحی تجملی گرایش پیدا کرد. مشتری هایش به خاطر طراحی سنتی و موروثی که تاکنون برای سبک زندگی صمیمی و خانوادگی خود نیاز داشته اند ، کمال تشکر را از وی دارند. این طراحی تجملی تخصص لسلی شده است.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

تمرکز کنید

تمرکز روی سبک ، گرایش ، علایق و استعدادتان حائز اهمیت است. در زمینه های خاصی دانش خود را بالا ببرید. به عنوان مثال اگر به هنرهای زیبا علاقه دارید ، در این زمینه مطالعه کافی کنید تا موقعیتی برای خود به وجود آورید و در تخصص تان پیشرفت کنید. سپس مردم به خاطر تخصص تان دنبالتان خواهند گشت.

مهمترین قوانین طراحی داخلی

علاوه بر این ، وقتی در حیطه کاریتان مهارت کافی را کسب کنید ، فرصت کار کردن با طراح هایی که در زمینه های مختلف تخصص دارند را بدست خواهید آورد. بنابراین روابط کاری پایداری را ایجاد خواهید کرد. روشی موثر برای گام نهادن در راه و خود را در معرض توجه قرار دادن این است که کارآموز شوید یا برای پیشگامان صنعتی پایدار کار کنید. این کار تجاربی گران بها و روشی عملی برای یادگیری ست. اگر به آن عمل کنید ، روشی خواهد بود تا به وسیله آن با طراح هایی که سبک شان نزدیک به سبک شماست ، کار کنید.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

سرمایه

نیازی نیست پول کلانی داشته باشید تا شرکت تان را تاسیس کنید. ارتباطات ، در این مورد نقش مهمی را ایفا می کنند و ارتباط با پیشگامان بزرگ و اشخاص قابل اعتماد ، مهم و حیاتی است. از این طریق پایه های ارتباط تان را محکم کرده و در پی آن ، شروع می کنید به جذب مشتری های خودتان. با برداشتن گام های ضروری برای یادگیری ، کارآموزی و شراکت ، ارتباط هایتان به طور منظم بیشتر و بیشتر خواهد شد.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

 چطور حساب و کتاب کنیم؟

حساب و کتاب کردن در هر شغلی می تواند سخت ترین ، گیج کننده ترین و چالش انگیز ترین قسمت ساختن شرکت تان باشد. در وهله اول و مهم تر از همه باید حساب کاری که می کنید را داشته باشید. از همان ابتدا کیفیت مناسب را در نظر بگیرید. مشتری هایتان این آگاهی پیش فرض را تحسین خواهند کرد. از این طریق ، به طور دلخواه می توانید حساب کنید چند ساعت در یک شغل خاص کار می کنید ، اعداد را بر سود خالصی که از پروژه حاصل می کنید تقسیم کنید. در آغاز حقوق 75 دلار آمریکا برای هر ساعت مناسب و به صرفه است. بسته به این که کجا زندگی می کنید ، مقدار آن ممکن است اندکی متفاوت باشد. اگر یک لوله کش می تواند به این نرخ برسد پس شما نیز باید بتوانید! مشتری برای بصیرت خلاقیت شما پول پرداخت می کند. در نهایت اگر مشتری تان بتواند همه این کارها را انجام دهد دیگر شما را برای کمک فرا نمی خواند!

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

 نوشتن قرارداد

قرارداد ها ضروری هستند - آنقدر ضروری هستند که از همه طرف های قرداد محافظت می کنند. قراردادی کتبی تنظیم کنید تا مشتری تان تمام مفاد آن را بخواند. وقتی قرارداد امضا شد ، توصیه می شود نصف هزینه را پیش پرداخت بگیرید که اگر نظر مشتری تان عوض شد متضرر نشوید. از همان آغاز حرفه ای تر عمل کنید و برای وقت ، استعداد و شمّ تجاری تان ارزش بیشتری قائل شوید. رسیدها و همه پول را منظم نگه دارید. معامله با دستفروشان ، مغازه داران و مشتریان مهم و حیاتی ست. اگر یک مشتری ازتان درخواست حسابرسی کرد ، که درخواستی قانونی ست ، نیاز خواهید داشت تا جزئیات بیشتری را در اختیارش بگذارید. اگر حسابرسی دقیق کار شما نیست ، یک حسابدار استخدام کنید.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

چطور خود را به مشتری ها معرفی کنید؟

چه درحال ملاقات با مشتریان پر و پا قرص در خانه شان باشید یا در اداره ، باید برای طرح تان عکس و فیلم تهیه و آماده کرده باشید که شامل فیلم های کوتاه ضبط شده ای از اتاق یا اتاق هایی است که بازسازی می کنید. آن ها به شما این امکان را می دهند که مطمئن شوید طراحی داخلی تان از همه جهات با هم سازگاری دارند. لسلی توصیه می کند که به مشتریان خود خدمات خوب ارائه دهید. او مشتری هایش را با جعبه های زیبا مملو از پارچه و روکش کتان برای مبلمان ، تابلوها ، دستگاه ها و غیره به خانه می فرستد. لسلی به شدت معتقد است که این حد از توجه به جزئیات ، به کسب و کارتان رونقی سریع می بخشد.

نکات مهم و اصول طراحی داخلی دکوراسیون منزل

چگونه در شغل تان به عنوان یک طراح داخلی پیشرفت کنید؟

در روزگار رسانه های مردمی ، بیشتر مردم به قدرت کلام و بازتاب مثبت متکی اند. حلقه تان را بزرگ کنید. از جایی که هستید بیرون بیاید و با هرکسی از هر طبقه ای معاشرت کنید. به شبکه های تجاری و اجتماعی ملحق شوید. با دلالان معاملات ملکی ، معماران و مهندسین دیداری تازه کنید. روابط شخصی را محکم کنید تا روابط کاری تان نیز متحول شوند. نشان تجاری تان را به همه بشناسانید. وبلاگ یا سایت و یا هردو را بسازید تا استعداد و سبک تان شناسانده شود. به مشتری های آینده تان اجازه دهید تا به دنیای کاری تان نگاهی بیندازند. اینترنت و رسانه های مردمی ابزاری بسیار قدرتمندند و توانایی این را دارند تا شما را به کسانی که معمولا ممکن نبود پیدایتان کنند ، وصل می کند. رسانه های مردمی به ویراستاران و وب نویس های فعال این امکان را می دهد تا حرفه تان را پیدا و همچنین ترویج دهند. تمام این عوامل به گسترش حرفه و نشان تجاری تان کمک می کند و اگر محصولی برای فروش دارید به فروش آن کمک خواهد کرد.

نکات مهم طراحی دکوراسیون منزل

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن