ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آیا در این فکر هستید که چگونه یک زبان را برای مقاصد سفر یاد بگیرید؟ یا حتی الفبای خارجی بخوانم؟ در طول سفرهایم به بیش از 30 کشور ، می توانم اعتراف کنم که برخوردهای مثبت زیادی با مردم محلی داشته ام تنها به این دلیل که اصول زبان مقصدم را یاد گرفته ام. من این مقاله را نوشتم زیرا شما را نیز به انجام آن تشویق می کنم!

یادگیری زبان برای سفر با ترفندهای توریستی

“اگر با مردی به زبانی صحبت کنید که او می فهمد ، این به ذهنش می رسد. اگر به زبانش با او صحبت کنید ، این به قلبش می رود.” نلسون ماندلا.یادگیری زبان برای سفر با ترفندهای توریستییادگیری زبان برای سفر با ترفندهای توریستی

یادگیری زبان برای سفر با ترفندهای توریستی

آیا در این فکر هستید که چگونه یک زبان را برای مقاصد سفر یاد بگیرید؟ یا حتی الفبای خارجی بخوانم؟ در طول سفرهایم به بیش از 30 کشور ، می توانم اعتراف کنم که برخوردهای مثبت زیادی با مردم محلی داشته ام تنها به این دلیل که اصول زبان مقصدم را یاد گرفته ام. من این مقاله را نوشتم زیرا شما را نیز به انجام آن تشویق می کنم! روش نوشتن رزومه انگلیسی

من به عنوان یک گردشگر نامرئی ، علاقه زیادی به "ترکیب کردن" در خارج از کشور دارم. این شامل یادگیری آداب و رسـوم محلی ، آداب معاشرت ، انتظارات و البته زبان برای جلوگیری از شبیه شدن به یک توریست است.

یادگیری برخی از اصول اولیه زبان مقصد شما فواید زیادی دارد ، از مفید بودن بسیار برای خواندن تابلوها تا دانستن اینکه چه غذاهای محلی را هنگام صرف غذا در بیرون از منزل باید سفارش دهید .

در کشور من استرالیا ، زبان اصلی و رسمی انگلیسی است. ما برخی از اصول اولیه زبان خارجـی را در مدرسه یاد می گیریم ، اما این تا جایی است که بیشتر مردم می دانند. من مطمئنا چند زبانی مسلط نیستم (اگرچه واقعا آرزو می کنم که بودم) اما با استفاده از منابع زیر ، توانستم اصول اولیه ژاپنـی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، یونانی و روسی را به خودم بیاموزم.

آماده باش تا رازهایم را افشا کنم! در زیر 6 منبع ضروری را که برای یادگیری زبان برای سفرهایم استفاده می کنم و همچنین چگونه می توانید را نشان می دهم. ادامه مطلب را بخوانید. رزومه انگلیسی

چرا برای یادگیری زبان برای مسافرت زحمت می کشیم؟

با هزاران منابع مختلف در دسترس ، هرگز آسان تر نیست که با آموزش خود زبانی را برای سفر شروع کنید. بهترین خبر این است که لازم نیست کاملا مسلط باشید.

اولا ، من به شما شرح مختصری خواهم داد که چرا من اینقدر مشتاق یادگیری زبان برای سفر هستم.

اولین سفرم به فرانسه ماه ها پیش ، از نظر زبانی آمادگی نداشتم. من از قبل زبان فرانسه را به سختی یاد گرفته بودم اما کمی اسپانیایی یاد گرفته بودم. و نشان داد. من مرتب کلمات را گیج می کردم (زیرا اسپانیایی و فرانسوی کلمات مشابه زیادی دارند) و این منجر به استقبال خصمانه بسیاری از مردم محلی شد که با آنها روبرو شدم... اوه!

این یک تجربه کاملا منفی بود و توجه را به این واقعیت جلب کرد که من یک توریست هستم. همچنین ممکن است یک علامت نئون چشمک زن روی پیشانی ام داشته باشم. نه ، آخرین چیزی که می خواستم این بود که در یکی از این کلیشه های مسافرتی بیفتم! بنابراین ، وقتی یک سال بعد دوباره از فرانسه دیدن کردم ، مصمم شدم تا حد امکان زبان فرانسه را یاد بگیرم تا بتوانم این بار یک توریست نامرئی باشم

این به طور جدی همه تفاوت را ایجاد کرد و از آن به بعد تقریبا برای هر کشوری که بازدید کرده ام زبان ها را یاد گرفتم (و حتی کشورهایی که روزی قصد سفر به آنها را ندارم). ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید ، پس بیایید به مزایای آن بپردازیم.فهمیدم که برای سفر باید زبان یاد بگیرم و سریع!

مزایای یادگیری زبان برای سفر

من بعضی از اینها را به روش سخت یاد گرفته ام ، بنابراین شما مجبور نیستید! یادگیری زبان برای سفر مزایای زیادی دارد ، اما به طور خلاصه این موارد عبارتند از :

شبیه یک گردشگر گمشده به نظر نمی رسد : اگر می توانید تابلوها را به زبان خارجـی بخوانید ، نیازی به درخواست مسیرهای زیادی در حین حرکت ندارید. به نظر می رسد که می دانید به کجا می روید به این معنی است که توجه ناخواسته را به خود جلب نمی کنید و می توانید کارآمدتر به مقصد خود برسید.

غذا خـوردن در خارج از خانه : برای دانستن اینکه چه چیزی باید سفارش دهید ، زمانی که در حال بررسی یک منو و بررسی صورتحساب (بررسی) در پایان وعده غذایی خود هستید ، بسیار مفید است. اگر آلرژی دارید یا رژیم غذایـی خاصی دارید ، همچنین می دانید از چه غذاهایی باید اجتناب کنید.

خواندن الفبا : زمانی که منوهای انگلیسی در دسترس نیستند ، خواندن الفبای زبان مقصد می تواند مفید باشد. به عنوان مثال ، زمانی که در آتن بودم ، نمی توانستم یک منو را به طور کامل به زبان یونانی بخوانم ، اما با شنیدن کلمات ، می توانستم بفهمم که برخی از آنها چه هستند. معلوم می شود که καλαμάρι با صدای بلند کالاماری را طلسم می کند!

زبان های مشابه : اگر یک زبان را یاد می گیرید ، ممکن است با زبان مشابه دیگری که به طور کامل یاد نگرفته اید مفید باشد.

زمانی که به یک خشکشویی در مادرید رفتم ، کلمه اسپانیایی "سرد" (frío) را فراموش کرده بودم ، اما کلمه فرانسوی آن (froid) را به خاطر داشتم. خانم به سرعت متوجه شد که من چه می خواهم ، که فقط یک شستشوی سرد بود.

به نظر یک توریست بی خبر نمی آید : رانندگان تاکسی اگر به زبان مادری شان احوالپرسی کنید ، احتمال کمتری دارد که شما را از بین ببرند. من این را از تجربه شخصی می دانم!

استقبال مثبت : اگر بتوانید از زبان آنها خوشامدگویی کنید ، خداحافظی کنید و چند عبارت اساسی از زبان آنها صحبت کنید ، استقبال بسیار گرم تری از مردم محلی خواهید داشت. من نمی توانم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنم!

تجربیات شخصی : در نهایت ، با دانستن اینکه قلب دیگران را صرفا به این دلیل که به زبان او صحبت می کردید ، گرم و مبهم خواهید شد. بالاترین سطح احترام را از مردم محلی به دست خواهید آورد که منجر به تجربه های مثبت سفر می شود همچنین اگر بتوانید علائم را به زبان های خارجی بخوانید ، می توانید مطمئن شوید که به کجا می روید.

با ترکیب تکنیک ها از منابع رایگان و پولی ، به زودی شیار یادگیری زبان خود را خواهید یافت. در زیر برخی از گزینه ها را با جزئیات توضیح خواهم داد. ترفند این است که به اندازه کافی زبان یاد بگیرید تا بتوانید در صورت نیاز به کمک بخواهید و در حین ماجراجویی کمی درباره خود به مردم محلی بگویید.

اکیدا توصیه می کنم چند عبارت ضروری (و پاسخ های احتمالی) از زبان مقصد خود را به عنوان حداقلی برای رسـیدن به مـوفقیت یاد بگیرید. این برای من معجزه کرده است!

عبارات ضروری برای یادگیری

نیازی نیست سال ها برای مسلط شدن وقت بگذارید. فقط کلمات و عباراتی را که نیاز دارید یاد بگیرید - اگر ترجیح می دهید ، بقیه را فراموش کنید. تمرکز اصلی شما باید این باشد :

  • با سلام : سلام کردن ، معرفی خود و اینکه اهل کدام کشور هستید
  • دوستان : کلمات لطفا ، ممنون ، صبح بخیر ، عصر بخیر ، شما خوش آمدید
  • خداحافظی : خداحافظی ، به زودی می بینمت
  • غذا خـوردن در بیرون : سفارش غـذا ، نوشیدنی ، درخواست صورتحساب (بررسی)
  • خرده فروشی : اندازه لباس ، خرید اقلام با کارت اعتباری
  • پرسیدن جایی برای پیدا کردن چیزی : توالت ، نقاط دیدنی ، سکوهای قطار ، رستوران ها
  • اعداد : دقیقا عبارات نیستند ، اما هنوز برای اندازه های کفش ، سفارش مقدار چیزی و غیره مفید هستند.
  • در مواقع اضطراری چه باید گفت : کمک ، توقف ، دزد و غیره.

بله ، تقریبا همین است. امیدواریم که هرگز نیازی به استفاده از آخرین مورد نداشته باشید ، اما این مفید است که آستین خود را بالا ببرید!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن