ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بازی با آهنربا بازی جالبی مخصوص کودکان 1 تا 3 سال میباشد.کــودکان از بازی با آهن ربا، هم لذت می برند و هم شگفت زده می شوند.

کودکان با انجام این تمرین می توانند اجســام آهنی پیرامونشان را شناسایی کنند و به شــباهت جنسشان پی ببرند.‍ بازی با آهن ربا و تقویت حس کنجکاوی کودک‍ بازی با آهن ربا و تقویت حس کنجکاوی کودک

کــودکان از بازی با آهن ربا ، هم لذت می برند و هم شگفت زده می شوند. آن گــروه از کــودکان که کنجکاوی کمتــری دارند ، بازی هایی ســاده با آن انجام می دهند و آن گروه که کنجکاوترند ، می کوشند با چسباندن آهن ربا به اشیای گوناگون به آهنی بودن یا نبودن آن ها پی ببرند.

روش کار :

یک قطعه آهن ربا به فرزندتان بدهید و او را تشــویق کنید که آن را به اجســام گوناگون بچســباند و متوجه جــذب یا عدم جذب آن به آن ها شــود. به او یاد دهید که اگر آهن ربا به جســمی چســبید ، به این دلیل اســت که آن جســم از آهن ساخته شده است.

پس از این که اجسام آهنی خانه را شناسایی کردید ، می توانید فرزندتان را با خود به حیــاط ببرید و از او بخواهید همین تمرین را انجام دهد و اجسام آهنی آن جا را پیدا کند؛ اجسامی مانند نرده ها ، حصارها ، ناودان ها و پایه های چراغ.

آن چه کودک می آموزد :

کودکان با انجام این تمرین می توانند اجســام آهنی پیرامونشان را شناسایی کنند و به شــباهت جنسشان پی ببرند. هم چنین می توانند با توجه و تمرکز فراوان هماهنگی میان حرکت دو دستشان را افزایش دهند.

منبع : جستجوگر نم نمک

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن