ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در حالی که زمان های مختلفی برای اکران این فیلم سینمایی مشخص شده بود ، علیرضا داوودنژاد کارگردان این فیلم خبر از اکران فیلمش در آذرماه داد. این فیلم که قرار بود مهرماه و بعد از آن آبان در سینماهای کشور اکران شود.

اعلام زمان اکران مصائب شیرین 2

مصائب شیرین 2 فیلمی به کارگردانی علیرضا داوودنژاد است که سال گذشته در انگلیس مقابل دوربین رفت و به زودی در سینماهای کشور اکران میشود.اعلام زمان اکران مصائب شیرین 2 + عکسهای جدیداعلام زمان اکران مصائب شیرین 2 + عکسهای جدید

در حالی که زمان های مختلفی برای اکران این فیلم سینمایی مشخص شده بود ، علیرضا داوودنژاد کارگردان این فیلم خبر از اکران فیلمش در آذرماه داد. این فیلم که قرار بود مهرماه و بعد از آن آبان در سینماهای کشور اکران شود به زودی در سینماهای کشور به اکران در می آید.

ترلان پروانه و رضا داوودنژاد در مصائب شیرین 2

ترلان پروانه و رضا داوودنژاد در مصائب شیرین 2

بازیگران فیلم مصائب شیرین 2 عبارتند از :

رضا داودنژاد ، ترلان پروانه ، نیکی کریمی ، مونا داودنژاد ، زهرا داودنژاد ، علی داودنژاد ، همایون کاظمی ، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد در فیلم مصائب شیرین 2 به ایفای نقش پرداختند.

ترلان پروانه در مصائب شیرین 2

ترلان پروانه در مصائب شیرین 2

در خلاصه داستان فیلم مصائب شیرین 2 آمده است :

مصائب شیرین 2 ماجرای جشن تولد دختری 18 ساله است که مستقل از پدر و مادرش برای خودش تولدی ترتیب داده و پدر و مادر را به این جشن تولد دعوت میکند. پدر و مادر در فاصله آمدن از منچستر به لندن برای جشن تولد دخترشان گذشته ای که موجب فاصله انداختن میان آنها و فرزندشان شده است را مرور میکنند....

عکسی از پشت صحنه مصائب شیرین 2

عکسی از پشت صحنه مصائب شیرین 2

علیرضا داوودنژاد در سال 77 مصائب شیرین 1 را ساخت و بعد از گذشت چند سال اقدام به ساخت دومین فصل این فیلم سینمایی کرد.

  • تاریخ: سه شنبه, 05 آذر 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن