ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ازدواج ایمان قیاسی مجری عصر جدید و ایمان قیاسی و دخترش و فرزند ایمان قیاسی و ایمان قیاسی و همسرش و فرزندش و عکس بچه ایمان قیاسی و مادر ایمان قیاسی اهل کجاست و مرگ مادر ایمان قیاسی و اختلاف سنی ایمان قیاسی و همسرش و دختر ایمان قیاسی در عصر جدید در نم نمک.

ازدواج ایمان قیاسی مجری عصر جدید

ایمان قیاسی مجری عصر جدید داماد شد. احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت.ازدواج ایمان قیاسی مجری عصر جدیدازدواج ایمان قیاسی مجری عصر جدید

ایمان قیاسی در برنامه عصر جدید به عنوان مجری پشت صحنه حضور داشت و به زودی با فصل دوم این برنامه به تلویزیون می آید.

تبریک احسان علیخانی برای دامادی ایمان قیاسی

تبریک احسان علیخانی برای دامادی ایمان قیاسی

ایمان قیاسی هنرمند جوانی که با برنامه عصر جدید بیش از پیش در میان مردم شناخته شد کار خود را در دنیای هنر با نوازندگی آغاز کرد.

ایمان قیاسی و احسان علیخانی در برنامه تحویل سال

ایمان قیاسی و احسان علیخانی در برنامه تحویل سال

این هنرمند جوان بعد از چند سال حضور در دنیای نوازندگی تصمیم به خوانندگی و انتشار آلبوم موسیقی گرفت و اولین آلبوم موسیقی اش را با عنوان شام آخر سال 85 روانه بازار موسیقی کرد.

ایمان قیاسی و احسان علیخانی در برنامه عصر جدید

ایمان قیاسی و احسان علیخانی در برنامه عصر جدید

ایمان قیاسی سال 91 اولین بار با اجرای برنامه سایه روشن به تلویزیون آمد و بعد از آن با اضافه شدن به گروه هنری احسان علیخانی پای ثابت برنامه های او شد و تیتراژ برنامه ماه عسل را هم خوانده است.

  • تاریخ: سه شنبه, 14 آبان 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن