ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، انتشار عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کانادا در حالیکه رامبد جوان نیز در جلوی او حضور دارد باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد.

انتشار عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کانادا

رامبد جوان و نگار جواهریان زوج هنرمند دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان این روزها در تدارک به دنیا آمدن دخترش آن هستند.جنجال عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کاناداجنجال عکس بدون حجاب نگار جواهریان در کانادا

و در حال حاضر نگاه بسیاری از هواداران این دو هنرمند به این خبر فرزند آنها می باشد.

رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

عکسی از خانم نگار جواهریان به همراه رامبد جوان در خیابانهای تورنتو کشور کانادا در شبکه های اجتماعی منتشر شد که یکی از نکات قابل تامل آن حجاب خانم نگار جواهریان می باشد که باعث شده انتقادات کاربران شبکه های اجتماعی افزایش پیدا کرده و از آن ها انتقاد شدید کنند.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام آنها رفته و پیام های تبریکی فرستاده اند.

حاشیه ای که پیرامون زندگی شخصی آنها به وجود آمده این است که آنها تصمیم گرفتند فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند تا بتوانند فرزندشان را به عنوان شهروند کانادایی قرار بدهند که این اتفاق به مذاق برخی از کاربران و افراد خوش نیامده و معتقد هستند آنها نباید این کار را انجام بدهند و باید فرزندشان را همانند سایر ایرانیها در ایران به دنیا بیاورند.

عکس بدون حجاب نگار جواهریان و رامبد جوان در تورنتو کانادا

عکس بدون حجاب نگار جواهریان و رامبد جوان در تورنتو کانادا

امیر مهدی ژوله در متنی که در اینستاگرام منتشر کرد نوشت :

"میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟ چون رسالت برنامه اش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» سرزمینش ، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده.

میدونید چرا یکی میره بچه اش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟ چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه اش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و «گریه بلد» بار بیاد.

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم ، یقه پدرمون رو بگیریم. اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم ، یقه روان پزشک مون رو بگیریم."

لازم به ذکر است که این دو هنرمند در سال در سال 1395 با یکدیگر ازدواج کرده به حالا صاحب یک فرزند دختر خواهند شد.

متولد شدن فرزندان ها در کانادا یکی از بحث های حال حاضر شبکه های اجتماعی بوده که به این موضوع پرداخته اند.

انها معتقد هستند مجری خندوانه که مردم را به میهن پرستی دعوت می کرد چرا باید فرزند خود را در خارج از کشور به دنیا بیاورد.

این در حالی است که برخی از هنرمندان دیگر کشورمان در سال های اخیر فرزند خود را در خارج از کشور به دنیا آوردند که مهمترین آنها مهناز افشار بود که فرزند خود را در آلمان و آقای سام درخشانی فرزند خود را در کانادا و حالا آقای رامبد جوان تصمیم دارد که کار آنها را تکرار کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(11 رای)
83.6%

نظر دادن