ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خانواده همسر و مشکلات عروس با خانواده شوهر و سکوت در جمع خانواده شوهر و نحوه برخورد با بی احترامی خانواده شوهر و رفتار با خانواده و بدگویی از خانواده شوهر و رفتار تازه عروس و نحوه برخورد با دخالت خانواده شوهر و باکلاس بودن در خانواده شوهر و رفتار مناسب با خانواده همسر و ارتباط برقرار کردن با دیگران و چگونه فردی دوست داشتنی شویم و رفتار با خانواده شوهر را در نم نمک بخوانید.

بهترین رفتار با خانواده همسر و شوهر در عین باکلاس بودن

برای داشتن زندگی مشترک موفق ، ایجاد یک رابطه خوب با خانواده همسر بسیار پراهمیت است. ارتباط برقرار کردن با خانواده همسر کار چندان آسانی نیست اما نگران نباشید این کار شدنی است. اگر به تازگی ازدواج کرده اید و می خواهید همسرتان را شیفته خودتان کنید و دل خانواده همسرتان را به دست آورید ، این بخش ازخانواده پلاس نم نمک را مطالعه نمایید تا به شما بیاموزیم چطور می توان با خانواده همسر ارتباط صمیمانه برقرار کرد و دلبری نمود.بهترین رفتار عروس با خانواده شوهر در عین باکلاس بودنبهترین رفتار عروس با خانواده شوهر در عین باکلاس بودن

خانواده همسر

چگونه خودتان را در دل خانواده همسرجا کنید؟

جا شدن در دل خانواده جدید کار ساده ای نیست. راز و رمزهای گرفتن ارتباط صمیمانه با خانواده همسر را یاد بگیرید و سعی کنید هر طور شده این موارد را به کار ببندید.

به آنها کمک کنید

اگر می خواهید مادر شوهرتان از شما راضی باشد و عروس خوبی برای او باشید ، گهگاهی به او کمک کنید و وقت خود را با او در آشپزخانه بگذرانید تا تنها نباشد یا گاهی اگر خریدی دارند و شما هم از قضا همان خرید را دارید برای ایشان هم خرید کنید و یا اگر امروز حال خوبی ندارند و می دانید که مریض هستند غذایی درست کنید و برایشان ببرید. اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا زیاده روی در این عمل سبب می شود کمک کردن به وظیفه همیشگی تان تبدیل شود.

کمک کردن به خانواده همسر

بهترین رفتار عروس با خانواده شوهر در عین باکلاس بودن

احترام بگذارید

آنچه که برای خانواده همسر شما از همه چیز مهم تر است ، احترام گذاشتن به آنها است پس همیشه با ادب و فروتنی صحبت کنید و در صورت موافق نبودن با نظر آنها بحث را خاتمه دهید و صدای تان را بلند نکنید و اگر می خواهید نظرتان را اعلام کنید ادب را رعایت کنید.

رابطه همسرتان را با خانواده اش زیر سوال نبرید

هیچ گاه رابطه همسرتان را با خانواده اش زیر سوال نبرید زیرا این کار رابطه شما و همسرتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

شناخت بیشتری از خانواده همسرتان به دست آورید

درباره علاقه مندی ها و خلق و خوی خانواده همسرتان شناخت بیشتری به دست آورید و دریابید چه مسائلی برای آنها مهم است که پا روی خط قرمزهای آنها نگذارید.

گاهی نظر آنها را جویا شوید

گه گاهی از خانواده همسرتان نظرخواهی کنید و نظر آنها را جویا شوید و برای احترام گذاشتن به آنها برای تصمیم گیری های بزرگ خانه ، نظر آنها را جویا شوید. اما اولویت تصمیم گیری با خود شما و همسرتان است و لازم نیست برای تصمیمات جزئی نظر خانواده ها را جویا شوید.

نظر خواستن از خانواده همسر

موافق نظر خانواده همسرتان باشید

در حضور خانواده همسر با پیشنهاد آنها ، موافقت کنند اما تصمیم نهایی تان را خود و همسرتان بگیرید و در تنهایی نظر واقعی خود را به همسرتان بگویید تا او تصمیم تان را به خانواده اش اعلام کند.

بحث نکنید

هیچ گاه در بحث های خانوادگی آنها شرکت نکنید و اظهارنظر نکنید. در مواردی که میان شما و خانواده همسر شما مسئله ای ایجاد شد ، قضاوت را به او بسپارید.

هوای همسر جان را داشته باشید

در حضور خانواده همسرتان ، به همسر خود رسیدگی کنید. آنها با دیدن رسیدگی و احترام شما به همسرتان ، دید مثبتی نسبت به شما پیدا می کنند. شما با بی احترامی به همسرتان ، به او نشان خواهید داد که اختلاف دارید و به او اجازه می دهید در زندگی خصوصی تان دخالت کند.

شوخی هایتان به جا باشد

در حضور خانواده همسر شما باید حرف زدنتان حساب شده و منطقی باشد و در شوخی کردن با خانواده همسرتان حد و مرز خاصی داشته باشید و همواره احترام او را حفظ کنید.

رفتار مناسب با خانواده همسر

خانواده همسر خود را مانند خانواده خود بدانید

همانطور که شما خانواده خود را دوست دارید ، همسرتان نیز احساس و احترامی نسبت به پدر و مادر خود دارد پس هیچ وقت به دنبال تغییر این احساس نباشید و به خانواده همسرتان نیز مانند خانواده خود محبت کنید.

برای راحتی خودتان از این بازی های بیهوده و بی معنای عروس و مادرشوهر و داماد و مادرزن دست بردارید. با آن ها مثل پدر و مادر خودتان رفتار کنید و دوستی را بر این بازی بیهوده ترجیح بدهید.

ذهنیت خوبی نسبت به خانواده شوهر داشته باشید

درباره همسر خود و خانواده اش افکار منفی ای نداشته باشید زیرا این افکار باعث جهت گیری منفی و رفتار منفی در شما می شود. اگر خانواده همسر شما رفتاری از خود نشان دادند که مطابق میلتان نبود چه واکنشی دارید؟ اگر خانواده خودتان همان رفتار را داشتند باز هم همین واکنش را نشان می دادید.

مسئله ای که باعث ناراحتی شما شده است را بررسی کنید

بعد از به وجود آمدن مسئله ای که باعث ناراحتی شما شده است سعی کنید خودتان را جای آن ها بگذارید و اتفاق پیش آمده را از نظر آنها ببینید و بهتر و منطقی تر موضوع را بررسی کنید سپس بعد از تشخیص مشکل آن را ارزیابی کنید و ببینید که می توانید مشکلتان را نادیده بگیرید و یا بهتر است درباره آن صحبت کنید. بعد از گرفتن تصمیم آن را عملی کنید و هرگز همسرتان را وارد مشکلات نکنید. اینگونه مسائلی که باعث ناراحتی شما شده اند خیلی زود حل می شوند و کینه و کدورتی در دلتان باقی نمی ماند.

بررسی موضوعی که شما را ناراحت کرده

منظورشان این نیست!

اگر پدر و مادر همسرتان مسن هستند ، ممکن است برای مصلحت شما نکاتی را گوشزد کنند ، پس اگر مخالفتی می کنند و تذکری می دهند آن را به حساب بازی های پدر و مادر شوهری و پدر و مادر زنی نگذارید.

همان گونه که هستند ، باورشان کنید

فاصله سنی والدین همسرتان با شما ممکن است بیش از یک نسل باشد ، شما نمی توانید آن ها را تغییر و نگرش ها واعتقاداتشان را با مسایل امروز تطبیق دهید ، آن ها ارزش های خود را باور دارند و بر اساس اصول خودشان زندگی کرده اند ، پس همان گونه که هستند ، باورشان کنید و آن ها را بپذیرید. همان قدرکه شما از مواضع خود دفاع می کنید و معتقدید که درست هستند ، آن ها نیز همین احساس و فکر را دارند پس کارهایی نکنید که بی حرمتی به ارزش های آن ها تلقی شود ، این به نفع خودتان است.

از هر دست بدهی از همان دست پس می گیری

به روزی فکر کنید که شما هم صاحب عروس و داماد می شوید و فاصله شما هم با آن شاید بیش از یک نسل باشد و ... پس حواس تان به دست تان باشد و هر چه برای خودت می پسندی برای دیگری هم بپسند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
73.4%

نظر دادن