ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آموزش روش تهیه ژله ویترینی با میوه و دستور تهیه ژله ویترینی میوه ای و مواد لازم ژله ویترینی میوه ای و طرز تهیه ژله ویترینی میوه ای و فوت و فن پخت ژله ویترینی میوه ای خانگی و ترفندهای درست کردن ژله ویترینی میوه ای و زمان تهیه ژله ویترینی میوه ای و نکات مهم در تهیه ژله ویترینی میوه ای خانگی را در نم نمک بخوانید.

مواد لازم برای ژله ویترینی:

شیر 1/2 لیوان
آب سرد 1 لیوان
آب جوش 2 لیوان
پودر ژله آلوئورا 3 بسته
گیلاس به مقدار لازم
زردآلو به مقدار لازم
دستور تهیه ژله ویترینی:

ابتدا یک و نیم لیوان آب را بجوشانید و دو بسته از ژله را داخل آن بریزید و روی حرارت غیر مستقیم خوب هم بزنید تا دانه های ژله حل شود. سپس آب سرد را افزوده و مجدد هم بزنید تا یکدست شود. قالب را چرب کرده و یک سوم از ژله را داخل قالب مورد نظر بریزید تا کف قالب را بگیرد سپس آن را داخل فریزر بگذارید تا نیم بند شود. در این میان زردآلوها را برش های عمودی نازک بزنید و دم گیلاس ها را جدا کنید. ژله را بعد از نیم بند شدن از فریزر بیرون آورده و میوه ها را یک درمیان و باسلیقه داخل قالب بچینید.طرز تهیه ژله ویترینی میوه ای مجلسی + فوت و فنطرز تهیه ژله ویترینی میوه ای مجلسی + فوت و فن

طرز تهیه ژله ویترینی

نصف مقدار ژله را روی میوه ها بریزید و مجدد داخل فریزر بگذارید تا برای یک ربع بماند و نیم بند شود. بعد از اینکه ژله نیم بند شد آن را از فریزر خارج کرده و مابقی ژله را روی آن بریزید و برای نیم ساعت در یخچال قررا دهید تا بخوبی ببندد. در این میان باقی ژله را با نصف لیوان آب جوش مخلوط کرده و هم بزنید تا دانه های ژله بخوبی در آب حل شود.

سپس یک لیوان شیر را افزوده و هم بزنید تا یکدست شود ژله سفید رنگ را روی لایه های قبلی ژله بریزید و به یخچال منتقل کنید تا خوب ببندد. بعد از اینکه ژله بخوبی بست آن را از یخچال بیرون آورده و در ظرف مورد نظر برگردانید و سرو کنید.

دستور تهیه ژله ویترینی

دستور تهیه ژله ویترینی با میوه

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن