ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آموزش روش تهیه سالاد تاکو بوقلمون مجلسی و دستور تهیه سالاد تاکو بوقلمون و مواد لازم سالاد تاکو بوقلمون و طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون با رسپی خانگی و فوت و فن سالاد تاکو بوقلمون خانگی و راز خوشمزگی سالاد تاکو بوقلمون و ترفندهای درست کردن سالاد تاکو بوقلمون و زمان تهیه سالاد تاکو بوقلمون و نکات مهم در تهیه سالاد تاکو بوقلمون خانگی و تزیین سالاد تاکو بوقلمون و طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون رژیمی را در نم نمک بخوانید.

مواد لازم برای سالاد تاکو بوقلمون

طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون

سالاد تاکو بوقلمونطرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون خوشمزه و مجلسیطرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون خوشمزه و مجلسی

ابتدا بوقلمون را پاک کرده بشویید و مقدار مورد نیاز از گوشت آن را چرخ کنید و در این فاصله پیاز را پوست گرفته و نگینی خرد کنید و تابه ای را روی حرارت گذاشته پیاز را با مقداری روغن زیتون تفت دهید ، زمانی که پیاز نرم شد گوشت چرخ شده بوقلمون را به تابه افزوده و تفت دهید.

در این فاصله فلفل دلمه ای را خرد کرده و گوجه گیلاسی را از وسط برش بزنید و یا از گوجه فرنگی خرد شده استفاده نمایید و کدو سبز را حلقه ای برش بزنید و یا نگینی خرد کنید و به همراه فلفل دلمه ای خرد شده به تابه اضافه کنید.

یک پیمانه از سس سالسا را به مواد بیافزایید و با هم مخلوط کرده و همه مواد را 5 دقیقه تفت دهید بعد نمک و فلفل را افزوده و اجازه دهید مواد سالاد کمی نرم شوند ، کاهو را خرد کرده و به همراه گوجه گیلاسی ، سس سالسا ، روغن زیتون و چیپس ترتیلا را با هم مخلوط کرده و در ظرفی بریزید.

مواد داخل تابه را روی کاهو ریخته و پنیر را اضافه نمایید . میتوانید برای زیباتر شدن تزیین سالادتان ابتدا نان ترتیلا را در بشقاب قرار داده و مواد سالاد را روی آن بریزید و سرو کنید.

طرز تهیه سالاد تاکو بوقلمون

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن