ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آموزش روش تهیه سالاد سیب زمینی مجلسی و سالاد سیب زمینی و طرز تهیه سالاد سیب زمینی و طرز تهیه سالاد سیب زمینی با ذرت و سالاد سیب زمینی با سس خردل و دستور تهیه سالاد سیب زمینی و مواد لازم سالاد سیب زمینی و طرز تهیه سالاد سیب زمینی و فوت و فن سالاد سیب زمینی خانگی و راز خوشمزگی سالاد سیب زمینی و ترفندهای درست کردن سالاد سیب زمینی و زمان تهیه و نکات مهم در تهیه سالاد سیب زمینی خانگی و تزیین سالاد سیب زمینی را در نم نمک بخوانید.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با سس خردل

یکی از سالادهای بین المللی سالاد سیب زمینی است که با روش ها و طعم های متنوعی تهیه می شود که یکی از خوشمزه ترین طعم های این سالاد با طعم خردل است که به صورت دست سازمی باشد.طرز تهیه سالاد سیب زمینی با سس خردلطرز تهیه سالاد سیب زمینی با سس خردل

مواد لازم برای 4 نفر

  • سیب زمینی : 4 عدد متوسط
  • خیار شور : 6 عدد
  • پیازچه : 2 ساقه
  • کنسرو ذرت : 2 قاشق غذاخوری
  • شوید خرد شده : 1 دسته

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

سالاد سیب زمینی

مواد لازم سس خردل

سس خردل برای سالاد

سس خردل خانگی

دستور تهیه سالاد سیب زمینی

سیب زمینی ها را ابتدا خوب بشویید تا گل و خاک نداشته باشد.بعد داخل قابلمه ای بریزید و به اندازه ای که سطح روی آن ها را آب بگیرد.آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش بیاید و سیب زمینی ها پخته شوند. دقت کنید تا له نشوند.

در این حین شوید را پاک کنید و بشویید. سپس داخل آبکش قرار دهید. وقتی آب شوید ها گرفته شد آنها را ریز خرد کنید. خیارشورها را به صورت مکعبی خرد کنید. سپس داخل کاسه ای بزرگ خیار شورها را با ذرت و شوید خرد شده مخلوط کنید.

برای تهیه سس خردل در کاسه ای دیگر ، ماست چکیده و سس مایونز را به همراه سس خردل ، روغن زیتون و شکر مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا شکر حل شود.

آب نصف یک عدد لیمو را بگیرید و به سس اضافه کنید.وقتی شکر کاملا حل شد و مواد سس یکنواخت شدند آن را داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرید و مزه ها باهم ترکیب شوند.

سیب زمینی های آبپز شده را در آبکش قرار دهید تا خنک شوند. بعد پوست روی آن ها را بگیرید.

سپس به صورت مکعبی خرد کنید و مواد سالاد اضافه کنید. در آخر سس خردل دست ساز را روی سالاد بریزید و به آرامی هم بزنید تا مواد کاملا به سس آغشته شوند.

سالاد سیب زمینی آماده شده را داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود و هنگام سرو مقداری کنجد بو داده روی آن بپاشید و میل کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
20%

نظر دادن