ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آموزش روش تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی قلقلی مجلسی و دستور تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده و مواد لازم خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی و طرز تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی با رسپی خانگی و فوت و فن خورش لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده خانگی و راز خوشمزگی خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی و ترفندهای درست کردن خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی و زمان تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده و نکات مهم در تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی خانگی و تزیین خورش لوبیا سبز با گوشت چرخی را در نم نمک بخوانید.

مواد لازم خورش لوبیا سبز مجلسی با گوشت قلقلی چرخ کرده

طرز تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده

برای این غذای خوشمزه و راحت ، لوبیا سبز و هویج رو خرد کردم و با هم ، با روغن کم ، توی تابه سرخ کردم و کنار گذاشتم . توی همون تابه پیازهای نگینی شده رو کمی تفت دادم .خورش لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده(چرخی)خورش لوبیا سبز با گوشت چرخ کرده(چرخی)

طرز تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت قلقلی چرخ کرده

طرز تهیه خورش لوبیا سبز با گوشت قلقلی چرخ کرده

گوشت چرخ کرده رو که با پیاز ، زردچوبه ، فلفل سیاه ، پودر لیمو عمانی ، نمک ، آرد نخودچی ورز داده بودم و گلوله درست کرده بودم ، توی تابه ریختم و با پیاز ها تفت دادم . رب اضافه کردم و لوبیا سبز و هویج رو هم روی اون ریختم . آب اضافه کردم .

با شعله ملایم و در بسته ، به مدت یک ساعت پختم . در آخر نمک و آبلیمو اضافه کردم .برای تزیین هم سیب زمینی سرخ کرده استفاده کنید.

به نظرم توی مهمانی ها هم خیلی از غذاهای تکراری استفاده نکنیم . این خورشت هم طعم خوبی داره و میتونه سر سفره مهمانی قرار بگیره .

نکته : میشه این خورشت رو با گوشت تکه ای یا مرغ هم پخت . ولی این مدلی ، زمان پخت کوتاه تری داره

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(12 رای)
75%

نظر دادن