ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شوری کشک بادمجان و ترفند از بین بردن شوری کشک بادمجان و رفع شوری کشک بادمجان و برطرف کردن شوری کشک بادمجان و از بین بردن شوری کشک بادمجان و ترفند مناسب برای شوری کشک بادمجان را در نم نمک بخوانید.

راهکار از بین بردن شوری کشک بادمجان

گاهی اوقات با تمام زحماتی که برای درست کردن غذا میکشیم ، ممکن است ناخودآگاه آن را با ادویه زیادی شور و یا تند میکنیم ، که در این صورت باید از ترفندهایی استفاده کنیم تا مشکل ایجاد شده برطرف شود.ترفند از بین بردن شوری کشک بادمجانترفند از بین بردن شوری کشک بادمجان

در این مطلب با روش برطرف کردن شوری کشک بادمجان آشنا شوید :

یکی از دلایل شایع شور شدن کشک بادمجان ، وجود کشک در این غذا است و چون کشک به خودی خود شور است ، بنابراین نباید مقدار زیادی نمک در این غذا ریخته شود.

کشک بادمجان خانگی و خوشمزه

روش برطرف کردن شوری کشک بادمجان

حال اگر با چنین مشکلی رو برو شدید و کشک بادمجان خوشمزه شما شور شد ، باید چه کاری انجام دهید؟

  1. مقداری بادمجان سرخ شده بدون نمک به آن اضافه کنید.
  2. ضافه کردن مقداری نوشابه یکی از ترفندهای ساده است. متناسب با حجم کشک بادمجان ، مقداری نوشابه را به تردیج به آن اضافه کرده و در هر مرحله ، طعم آن را تست کنید و تا جایی ادامه بدهید که شوری کشک بادمجان گرفته شود و طعم آن تغییری نکند.
  3. ترشی همیشه شوری غذا را میگیرد و به طور کلی ترشی در مقابل شوری است. وقتی این مشکل پیش آمد ، می توانید در صورت تمایل مقداری آبلیمو را بدون اینکه طعم کشک بادمجان چندان تغییری کند به آن اضافه کنید.
  4. یک حبه قند را بر روی قاشق گذاشته و به آرامی داخل کشک بادمجان فرو ببرید؛ به طوریکه قند زیاد حل نشود. سپس آن را خارج کنید.
  5. یک عدد سیب زمینی را از وسط به دو نیم تقسیم کنید. سپس آن را در کشک بادمجان در حال جوش بریزید و بعد از چند دقیقه و قبل از اینکه نرم و له شود ، آن را خارج کنید.
  6. از تکه ای نان خشک نیز برای برطرف کردن شوری کشک بادمجان میتوانید استفاد کنید و نان ها را هنگام جوشیدن کشک بادمجان داخل آن قرار دهید و بعد از یکی دو دقیقه و قبل از اینکه نرم و له شود ، خارج کنید.
  7. می توانید مقداری خامه را با آب مخلوط کرده و به کشک بادمجان اضافه کنید. شیرینی خامه ، شوری غذا را تا حدی از بین می برد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن