ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آموزش روش تهیه پلو قارچ مجلسی و پلو قارچ و سیب زمینی و قارچ پلو ترکی و طرز تهیه قارچ پلو با شوید و پلو قارچ و مرغ و قارچ پلو با هویج و طرز تهیه قارچ پلو ساده و قارچ پلو شیرازی و قارچ پلو کردی و دستور تهیه پلو قارچ و مواد لازم پلو قارچ و طرز تهیه پلو قارچ با رسپی خانگی و فوت و فن پلو قارچ خانگی و راز خوشمزگی پلو قارچ و ترفندهای درست کردن پلو قارچ و زمان تهیه پلو قارچ و نکات مهم در تهیه پلو قارچ خانگی و تزیین پلو قارچ را در نم نمک بخوانید.

مواد لازم برای3 نفر

طرز تهیه پلو قارچ

طرز تهیه پلو قارچ با گوشتطرز تهیه پلو قارچ با گوشت ساده و خوشمزهطرز تهیه پلو قارچ با گوشت ساده و خوشمزه

قارچ ها را خوب بشویید و خرد کنید .گوشت را میتوانید هم به صورت قلقلی هم چرخکرده و هم تکه ای استفاده کنید در اینجا فرض ما گوشت قلقلی است.

در ظرفی مناسب پیاز را نیمه سرخ کنید و گوشتها را داخل آن ریخته و خوب سرخ کنید (تا حد ممکن هم نزنید و از دسته تابه برای مخلوط کردن استفاده کنید.)قارچ را هم به مواد اضافه کرده و خوب سرخ میکنیم .

سپس گوجه فرنگی رنده شده را به مواد اضافه میکنیم و هم میزنیم و همچنین نمک ، فلفل ، سس سویا و کنجد کوبیده را به سس اضافه کرده و در آخر 3 لیوان آب به مواد اضافه میکنیم .برنج شسته شده را به مواد اضافه میکنیم و برنج را پس از تبخیر شدن آب آن دم میندازیم.

طرز تهیه پلو قارچ با گوشت

سایر نکات

قارچ معمولا هر غذایی را خوشمزه میکند و طرفدارهای آن کم نیستند.قارچ پلو غذایی بسیار لذیذ است که بیشتر مواد تشکیل دهنده آن را قارچ شامل میشود. این غذا بسیار لذیذ بوده و احتمالا مورد قبول اکثر غریب به اتفاق افراد با سلایق مختلف خواهد بود.

بهتر است در تهیه این غذا از روش دمی استفاده کنید اما اگر دوست دارید ته دیگ قارچ داشته باشید میتوانید به مواد آب اضافه نکنید و آن را لابه لای برنج بدهید.

گوشت قلقلی در این غذا جلوه زیباتری دارد. سعی کنید گوشت شما تا حد امکان بدون چربی باشد.

در تهیه این غذا میتوانید از مرغ هم به جای گوشت استفاده کنید. اضافه کردن زعفران در مرحله اخر مزه غذای شما را بهتر خواهد کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن