ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آموزش روش تهیه مربا توت سفید و دستور تهیه مربا توت سفید و مواد لازم مربا توت سفید و طرز تهیه مربا توت سفید و فوت و فن مربا توت سفید خانگی و راز خوشمزگی مربا توت سفید و ترفندهای درست کردن مربا توت سفید و زمان تهیه مربا توت سفید و نکات مهم در تهیه مربا توت سفید خانگی را در نم نمک بخوانید.

طرز تهیه مربای توت سفید خانگی خوشمزه :

توت سفید یکی از میوه های خوشمزه ای است که دارای مواد معدنی فراوانی بوده و ویتامین های A ، B و C را دارا می باشد. برای اینکه از خواص بیشمار این میوه استفاده کنید مربای توت سفید را تهیه کنید و در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید.طرز تهیه مربا توت سفید با دستور خانگیطرز تهیه مربا توت سفید با دستور خانگی

طرز تهیه مربای توت سفید

مواد لازم تهیه مربا توت سفید :

  • توت سفید 1 کیلوگرم
  • شکر 750 گرم
  • آبلیمو 1 قاشق غذاخوری
  • آب 2 پیمانه
  • وانیل 1/2 قاشق غذاخوری
  • زعفران حل شده 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه مربای توت سفید :

مرحله اول

ابتدا توت ها را به خوبی پاک کنید و دم آنها را بگیرید و سپس به آرامی بشویید و وقتی به خوبی تمیز شد آنها را درون یک ظرف لعابی یا تفلونی ریخته و سپس شکر و آب را اضافه کنید و روی شعله متوسط قرار دهید تا بپزد.

مرحله دوم

حدود 20 دقیقه بعد زعفران حل شده را به همراه مقداری وانیل اضافه کنید(می توانید به جای وانیل از مقداری دانه هل استفاده کنید) و اجازه دهید تا به خوبی بپزد و حدود 30 الی 60 دقیقه زمان لازم است تا به خوبی با حرارت کم بپزد.

مرحله سوم

در دقایق انتهایی پخت مربا ، آبلیمو را اضافه کنید و بعد از 2 الی 3 دقیقه شعله را خاموش کنید و اجازه دهید تا سرد شود.

مرحله چهارم

بعد از اینکه مربا سرد شد آن را درون ظرف های شیشه ای ریخته و در جای خنک نگهداری کنید و در فصول پاییز و زمستان استفاده کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن