ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سرهنگ جاوید مهری در خصوص جزئیات بیشتر این خبر گفت : متهم (خ -س ) یکی ازمتهمان سابقه دار شهرستان اسفراین است.

وی افزود : متهم  15 مهرماه سال جاری دختر 17ساله ای را درسطح شهر ودر ملاعام باضربات متعدد چاقو موردضرب از ناحیه سر و صورت ودیگر اعضای بدن قرار می دهد وبه محض اطلاع از ورود ماموران انتظامی از محل متواری می شود. 
سرهنگ مهری بیان داشت : بلافاصله مصدوم به جهت وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد. 
این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم پس از ارتکاب جرم متواری شده بود وطی هماهنگی با مقام قضایی ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کرده و مشخص گردید متهم دریکی از استان های همجوار مخفی شده است. 
مهری درخصوص نحوه دستگیری متهم خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را روز گذشته دستگیر وبه این شهرستان منتقل نمایند. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود : با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه دار بود دختر جوان را به طرز وحشیانه ای  مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز درسطح شهر گردانده شد. 
این مقام انتظامی در خصوص وضعیت جسمانی دختر جوان اسفراینی گفت : باتوجه به شدت جراحات و وخیم بودن احوالش امروز به مراکز درمانی مشهد منتقل شد. 
سرهنگ مهری در پایان افزود : درزمان گرداندن متهم در سطح شهر ، مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرم بودند واز دستگیری متهم سابقه دار از پلیس Police تقدیر و تشکر کردند .حمله با چاقو به دختر 17 ساله در اسفراین + عکسحمله با چاقو به دختر 17 ساله در اسفراین + عکس

حمله با چاقو به دختر 17 ساله در اسفراین + عکس

حمله با چاقو به دختر 17 ساله در اسفراین + عکس

تاریخ : 96/07/23

برگرفته از رکنا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن