ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جزئیات قتل صادق برمکی جوان مهابادی و قتل جوان مهابادی توسط دوستش و آتش زدن جوان مهابادی و عکس صادق برمکی و فیلم سوختن صادق برمکی و قاتل سید دانیال زین العابدینی در نم نمک.

از سیر تا پیاز ماجرای قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط دوست صمیمی اش

شنبه هفته جاری چوپان رهگذری در روستای کهریز از توابع شهرستان مهاباد جسد سوخته یک فرد ناشناس را پیدا و موضوع را پلیس گزارش می دهد. با حضور پلیس در محل مشخص می شود چند روز قبل پسر جوانی همراه دوستانش از خانه خارج و دیگر برنگشته است که احتمال می رود این جسد متعلق به وی باشد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به پسر 19 ساله به نام صادق برمکی است که شب پنجشنبه هفته گذشته همراه با دوستانش برای تفریح از خانه خارج شده است.جزئیات قتل صادق برمکی جوان مهابادی + عکس و فیلمجزئیات قتل صادق برمکی جوان مهابادی + عکس و فیلم

در ادامه ، پلیس در گام نخست دوستان صادق را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کرد ، دوستان صادق در بازجویی بهقتل هولناک وی اعتراف کردند.

دایی مقتول گفت : ساعت 9 شب پنجشنبه هفته گذشته صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و به احتمال زیاد شب برنمی گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش می شود و دیگر جواب مادرش را نمی دهد. زمانی که مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی صادق به نام دانیال می گیرد ، دانیال می گوید : صادق در تبریز یک دوست دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد.

دایی مقتول در ادامه گفت : من و پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک می شویم و ماجرا را به پلیس خبر می دهیم که متاسفانه چند روز بعد جسد وی پیدا می شود.

من که برای شناسایی جسد به سردخانه رفته بودم ، از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق توانستم او را شناسایی کنم.

ماجرای کامل

قاتلین علت جنایت را اختلاف شخصی عنوان کرده بودند. آن ها در 30 شهریور 1396 مقتول را به بهانه آشتی و تفریح به بیرون شهر می برند و به گفته برخی منابع ، ابتدا وی را در یک پارتی شبانه مسموم می کنند سپس وی را سوار خودرو کرده در همین لحظه شروع به فیلمبرداری می نمایند آن ها خودرو را در محل جنایت نگه می دارند و از چپ و راست ، با ساطور به مقتول ضربه وارد کرده و وی را مجروح می کنند و در حالیکه مقتول بیهوش بوده از خود عکس سلفی می گیرند و به دوربین لبخند می زنند.

آن ها در شب صادق را در محل حادثه رها می کنند و به شهر بازمی گردند. قاتلین در صبح روز 31 شهریور 1396 برای اطمینان بیشتر دوباره به محل حادثه بازمی گردند و وقتی متوجه می شوند مقتول هنوز زنده است او را به نقطه دیگری می برند و همگی سنگی در حدود 30 کیلویی را دو بار به سر وی می کوبند سپس دانیال زین العابدینی (متهم اصلی) ابتدا صادق را از ماشین پیاده کرده و وی را آتش می زند اما چند لحظه بعد آتش خاموش می شود اما در صحنه دیگر فیلم ، یکی دیگر از متهمان با ریختن بنزین صادق را زنده زنده آتش می زند که براساس گفته پزشکی قانونی علت قتل مقتول آتش زدن بوده است و پس از آن ، دانیال در فیلم می گوید : «به جهنم من خوش آمدی ، این بلا را سر همه شماها می آوریم» پس از چند لحظه قاتلان بی رحم ، سوار ماشین شده و در حالیکه محل حادثه را ترک می کنند یکی از قاتلان با لحن تمسخر آمیزی می گوید : «بای ، بای وای ام صادق برمکی»» بعدا معلوم می شود قاتلان سعی داشتند دیگر دوستان خود را هم به سرنوشت صادق دچار کنند ولی با دستگیر شدنشان موفق به اینکار نمی شوند.

حکم نهایی

در خرداد ماه 1397 دادگاه قاتلین جوان مهابادی تشکیل گردید قاضی 3 متهم در قتل را به اعدام و یک نفر را به معاونت در قتل به 10 سال زندان محکوم کرد.در آذرماه سال 1397 حکم اعدام قاتلین صادق در دیوان عالی تأیید شد.

در 16 فروردین 99 سید دانیال زین العابدین (یکی از قاتلان صادق برمکی) با زندانیان شورش هایی میکند و روز بعد جسد سید دانیال در سلول پیدا میشود.

  • تاریخ: جمعه, 13 مهر 1397
  • برگرفته از: رکنا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن