ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اهدای تخمک، اسپرم و جنین  نرخ نازایی در کشور را کاهش داده است.

 عبدالحسین رضایی رئیس جهاد دانشگاهی استان اصفهان با اشاره به تاریچه جهاد دانشگاهی اظهار داشت : موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی به عنوان اولین موسسه غیرانتفاعی در کل استان اصفهان در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر یک هزار و 700 دانشجو در 34 رشته تحصیلی داریم. وی درباره جزئیات رشته بیان کرد : 9رشته در مقطع کارشناسی ارشد ، 13 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته ، 6 رشته در مقطع کاردانی و مابقی نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند.درمان نازایی در پژوهشکده رویاندرمان نازایی در پژوهشکده رویان

 شیر بز برای درمان بیماران سرطانی مفید است

محمد حسین نصر اصفهانی رئیس پژوهشکده رویان پیرامون شبیه سازی بزهای شیری تصریح کرد : جنین و اسپرم بزهای فروخته و اکنون شبیه سازی این بزها را با نژاد خوب انجام داده ایم و برای دیگر حیوانات نیز در این زمینه ورود کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه شیر این بزها کم چرب و دارای مواد مغذی است ، افزود : بزهای شیری روزانه 2 تا 7 کیلو شیردهی دارند و این در صورتی است که در مقابل با تغذیه مشابه بزهای معمولی کمتر از نیم کیلو شیردهی دارند و دارای مواد مغذی و چربی کم هستند.

 رئیس پژوهشکده رویان خاطرنشان کرد : شیر بز برای درمان بیماران سرطانی مفید و دارای چربی ، پروتئین و ارزش غذایی بالایی است. امید است در آینده شاهد تولید و صادرفرآورده های شیر بز باشیم. این شیر در دنیا طرفداران زیادی دارد و قیمت هر لیتز از این شیر 7هزار تومان است.

تاریخ انتشار : 96/05/14

منبع : خبرگزاری تسنیم

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن