ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آنجلینا جولی در عراق با بازماندگان نسل کشی سال 2014 داعش ، سال ها پس از اینکه منطقه سنجار این کشور با ویرانی قابل توجهی مواجه شد ، ملاقات کرد.

آنجلینا جولی به سنجار عراق رفت

به گزارش نم نمک ، به نقل از نشریه «پیپل» ، روز چهارشنبه ، آنجلینا جولی 47 ساله ، بازیگر سرشناس هالیودی و نادیا مراد ، فعال حقوق بشر که قبل از تأسیس سازمان غیرانتفاعی نادیا ، از اسارت داعش فرار کرده بود ، به همراه یکدیگر از منطقه سنجار در شمال عراق دیدن کردند. آنها از خانه و روستای دوران کودکی مراد و همچنین دیگر مناطق کلیدی در این منطقه که این سازمان غیرانتفاعی نادیا در آن فعال است و برای توان بخشی دوباره کار می کند ، بازدید به عمل آوردند.آنجلینا جولی الان کجاست؟ + بیوگرافیآنجلینا جولی الان کجاست؟ + بیوگرافی

آنجلینا جولی که سابقه دیرینه ای در امور بشردوستانه دارد و سابقا نماینده سازمان ملل در امور پناهندگان بود ، به همراه نادیا مراد یک روز را با زنان و کودکانی که از نسل کشی سال 2014 جان سالم به در برده بودند ، گذراند. داعش در آن سال به طور سیستماتیک به جامعه ایزدی های این منطقه حمله کرد.

بر اساس یک بیانیه ، حملات داعش هزاران تن را کشته و صدها هزار تن را آواره کرد و بیش از 6000 زن و کودک به بردگی گرفته شدند و اکثر زیرساخت ها در این منطقه ویران شدند.

جولی چهارشنبه در بیانیه ای از طریق سازمان نادیا گفت : «مفتخرم که به عراق بازگشتم ، این بار برای حمایت از کار دوستم نادیا مراد و دیگر ایزدی های محلی که در حال بازسازی زندگی و جوامع خود پس از تحمل اقدامات وحشتناک هستند. من شاهد پیشرفت آنها بودم ، اما همچنین نیاز به تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از کار و رهبری آنها وجود دارد. بازماندگان ایزدی همچنان با تروما ، ناامنی ، آوارگی و پیشرفت کند در بهبود دست و پنجه نرم می کنند. من با خانواده هایی ملاقات کردم که هنوز در جستجوی پاسخی در مورد عزیزانشان هستند که مفقود شده اند و دیگرانی که هنوز برای رفع نیازهای اولیه خود فاقد حمایت هستند. مردمان محلی اینجا برای کمک به خودشان کار می کنند. آنها شایسته احترام و حمایت هستند.

نادیا مراد در بیانیه ای فعالیت جولی برای کمک به افزایش آگاهی و رفع نیازهای زنان ، کودکان و پناهندگان در سراسر جهان را "ضروری" خواند.

سازمان غیرانتفاعی مراد که در حال حاضر بر توسعه مجدد منطقه سنجار برای بازگشت امن ایزدی ها به آن متمرکز شده است ، بر «بازسازی جوامع در بحران و حمایت از بازماندگان خشونت جنسی در سطح جهانی» اختصاص دارد. خود نادیا مراد به خاطر تلاش های بشردوستانه اش جایزه صلح نوبل 2018 را دریافت کرد.

بیوگرافی

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975 بازیگر ، فیلم ساز و بشردوست آمریکایی است. او دریافت کننده افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب بوده است. نام جولی چند بار در میان فهرست بازیگران زن هالیوود با بیشترین دستمزد آمده است.

  • تاریخ: جمعه, 14 بهمن 1401

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن