ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

مهدی فخیم زاده که پس از بازی در سریال «بازپرس» مقابل دوربین نرفته است ، این روزها شرایط جسمی خوبی دارد و مشغول نگارش فیلمنامه ای جدید است.

مهدی فخیم زاده : حالم خوب است

این بازیگر و کارگردان وضعیت جسمی اش را مساعد توصیف کرد و اخبار منتشرشده درباره بستری شدن در بیمارستان را نادرست خواند.مهدی فخیم زاده الان کجاست؟مهدی فخیم زاده الان کجاست؟

گویا این هنرمند مدتی به دلیل بستری شدن یکی از بستگانش ، به بیمارستان تردد داشته که از سوی برخی به نادرست بیماری خود او تعبیر شده است.

مهدی فخیم زاده این روزها در حال نگارش فیلمنامه جدیدی است که به گفته خودش فعلا در مرحله آماده سازی است.  

این کارگردان با بیان اینکه فیلمنامه جدیدش مضمونی اجتماعی دارد ، در توضیح آن گفت : این کار پلیسی نیست و متفاوت با کارهای قبلی است و پلیس در آن محور نیست. باید دید بعد از اتمام متن فیلمنامه ، امکان ساخت در تلویزیون وجود دارد یا شبکه نمایش خانگی. هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته ام چرا که همیشه سعی دارم سناریو را کامل کنم و بعد سراغ تهیه کننده ، ساخت و عوامل دیگر بروم.

فخیم زاده در پایان در پاسخ به اینکه آیا این روزها پیشنهادی برای بازیگری داشته است؟ نیز بیان کرد : بعد از «بازپرس» کار جدیدی نداشتم. پیشنهادهایی شده است اما یا سناریو را دوست نداشتم یا نقش خوب کار نشده بود متاسفانه کیفیت فیلمنامه ها همواره مورد سوال بوده و هست و البته ربطی به الان هم ندارد.


بیوگرافی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده متولد 20 تیر 1321 بازیگر ، کارگردان فیلم ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم اهل ایران است.

  • تاریخ: دوشنبه, 27 آذر 1402
  • برگرفته از: ایسنا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن