ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل وحید اسماعیلی نویسنده سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و فیلمشناسی وحید اسماعیلی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه وحید اسماعیلی و همسرش(Vahid Esmaeili)

  • نام اصلی : وحید اسماعیلی
  • متولد : 2 دی 1371 کرج
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : نویسنده سینما
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1395 تاکنون
  • قد : 175 سانتیمتر

بیوگرافی کامل وحید اسماعیلی

وحید اسماعیلی متولد 2 دی 1371 در کرج و نویسنده سینما و تلویزیون است.بیوگرافی وحید اسماعیلی نویسنده + زندگینامهبیوگرافی وحید اسماعیلی نویسنده + زندگینامه

وحید اسماعیلی - Vahid Esmaeili

وحید اسماعیلی - Vahid Esmaeili

اولین تجربه فیلم بلند وحید اسماعیلی تله فیلم مامان مهشید به کارگردانی برادر بزرگ ترش نوید اسماعیلی بود که مورد استقبال مردم قرارگرفت ، در فیلم مامان مهشید فاطمه گودرزی ایفا نقش میکند.

شروع نویسندگی

وحید اسماعیلی همانند دیگر نویسندگان با فیلمنامه کوتاه کارش را شروع کرد و در طی 2 سال اخیر با پیشرفت کاری که داشته 2 فیلمنامه سینمایی با نام های (طبقه یک و نیم) و (پاکول) را به کارگردانی نوید اسماعیلی نوشته است که هر دو فیلم در جشنواره فجر حضور داشته اند و به زودی اکران می شوند.

وحید اسماعیلی و برادرش نوید اسماعیلی

وحید اسماعیلی و برادرش نوید اسماعیلی

خصوصیات اخلاقی

در تمام لحظه های زندگی به سوژه هایی فکر میکنم که فیلمنامه های موفقی باشد و جامعه دوست داشته باشد ، فیلم را مرتبط به یک محل یا کشور نمیدانم و سعی دارم تا مطابق با فرهنگ کشورم فیلمنامه هایی بنویسم که در هر کجا با آن ارتباط برقرار کنند

تنها بودن را دوست دارم چرا که تنهایی باعث میشود که انسان خودش را بهتر بشناسد و در جامعه موفق تر باشد.

عکس های شخصی وحید اسماعیلی نویسنده

عکس های شخصی وحید اسماعیلی نویسنده

کودکی

وحید اسماعیلی در کرج متولد شده و از دوران کودکی دوشا دوش برادر بزرگترش نوید اسماعیلی علاقمند به سینما بوده اند و در کنار هم در این مسیر پیشرفت کرده اند طوری که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید

وضعیت ازدواج و همسر وحید اسماعیلی

رشد و تکامل شخصیت در تمام ابعاد موضوع مهمی است و تا زمانی که به آرامش در خصوص خود و پیرامونم نرسم به ازدواج فکر نمیکنم ، چون ازدواج یک تعهد است و باید زمانی به سمتش بروم که مطمئن باشم بهترین برای شریک زندگی ام هستم.

زندگی شخصی وحید اسماعیلی

زندگی شخصی وحید اسماعیلی

اهداف آینده

در تمام لحظه های زندگی چه خوب چه بد از خداوند شاکرم ، فیلمنامه نوشتن آسان است اما فیلمنامه خوب نوشتن سخت و تمام تلاشم این است که فیلمنامه هایی بنویسم و ساخته شود که برای مخاطب سالیان سال بماند و با دیدنش لذت ببرد.

عکس های اینستاگرام وحید اسماعیلی

عکس های اینستاگرام وحید اسماعیلی

خانواده

پدر و مادرم همیشه از من و نوید حمایت کرده اند و خیلی از پیشرفت هایم را مدیون آنها هستم ، و همیشه و همه جا میخواهم کنار برادرم کار کنم.

وحید اسماعیلی

عکس های وحید اسماعیلی

پیج اینستاگرام

عکس های وحید اسماعیلی


منابع : نم نمک | وحید اسماعیلی اینستاگرام/ وحید اسماعیلی فیسبوک/ ، pdn hslhudgd/ صفحه شخصی وحید اسماعیلی/وحید اسماعیلی ویکی پدیا/ وحید اسماعیلی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن