ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهترین مارک ماست یونانی و بهترین زمان خوردن ماست برای چاقی و بهترین زمان خوردن ماست برای لاغری و بهترین زمان مصرف دوغ و بهترین زمان مصرف دوغ کفیر و مضرات ماست و خیار و ماست با چی بخوریم که سردی نکنیم و ماست را با چه غذاهایی بخوریم در نم نمک.

بهترین زمان مصرف ماست یونانی

بهترین زمان مصرف ماست یونانی در میان وعده بعد از شام است. زیرا ماست یونانی با قند بسیار پایین و پروتئین بالایی که دارد بهترین خوراکی برای آخر شب است. خوردن ماست یونانی در میان وعده آخرشب به کاهش عضله سوزی در هنگام خواب هم کمک خواهد کرد. زیرا پروتئین های شیر به گونه ای هستند که عوامل تخریب کننده عضلات را کاهش می دهند. بسیاری از افراد ماست یونانی را همراه  غذا میل می کنند و خوردن آن در میان وعده را فراموش می ­کنند.بهترین زمان مصرف ماست یونانیبهترین زمان مصرف ماست یونانی

زمان مصرف ماست یونانی

تفاوت های ماست یونانی و ماست معمولی

ماست یونانی نسبت به ماست معمولی خامه ای تر است

دلیل غلظت بیشتر ماست یونانی نسبت به ماست طبیعی این است که در فرآیند تهیه ماست ، آب پنیر مایع دوبار از ماست معمولی جدا میشود ، در حالی که این فرایند برای تهیه ماست یونانی  سه بار تکرار می گردد.

ماست یونانی پروتئین بیشتری نسبت به ماست طبیعی دارد.

ماست یونانی یک میان وعده سالم محسوب می شود ، چون پروتئین بیشتری نسبت به ماست معمولی دارد. در واقع در یک وزن برابر ماست معمولی و ماست یونانی ، ماست یونانی دو برابر پروتئین بیشتری دارد. و در شش واحد ماست یونانی به اندازه سه واحد گوشت بدون چربی پروتئین وجود دارد.

ماست یونانی نسبت به ماست معمولی قند و کربوهیدرات کمتری دارد.

خارج کردن آب پنیر بیشتر از ماست یونانی  منجر به کاهش کربوهیدرات و قند در این ماست نسبت به ماست معمولی شده است.  

ماست معمولی دو برابر کربوهیدرات نسبت به ماست یونانی دارد. فقط نسبت به خرید ماست یونانی طعم دار احتیاط کنید که می تواند قند و کربوهیدرات ها بیشتری داشته باشد.

زمان مصرف ماست یونانی

ماست یونانی نسبت به ماست معمولی چربی بیشتری دارد.

در حالی که ماست یونانی پروتئین بیشتر و قند و کربوهیدرات کمتری نسبت به ماست معمولی دارد دارای چربی بالاتر نسبت به ماست معمولی است است. 8 واحد ماست یونانی کم چرب دارای چهار گرم چربی اشباع است ، در حالی که هفت واحد ماست یونانی پرچرب بیش از سه برابر این مقدار (16 گرم) چربی اشباع دارد. بنابراین توصیه می کنیم هنگام خرید ، ماست کم چرب را انتخاب کنید.

ماست یونانی نسبت به ماست معمولی سدیم کمتری دارد

یک وعده ماست یونانی به طور متوسط دارای 50 میلی گرم سدیم است. که در ماست معمولی دو برابر این مقدار است. نمک زیاد می تواند باعث افزایش فشارخون و بروز سایر خطرات قلبی عروقی گردد.

ماست یونانی نسبت به ماست معمولی کلسیم کمتری دارد

ماست یونانی مقداری کلسیم خود را از طریق فرایند تغلیظ شدن از دست می دهد. افرادی که نیاز به تامین کلسیم بیشتری دارند می توانند ، هر روز یک لیوان شیر مصرف کنند یا ماست یونانی را با بادام مصرف کنند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن