ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، اختلال نعوظ و درمان گیاهی ناتوانی نعوظ و قویترین قرص راست کننده فوری و معجون گیاهی نعوظ و روغن های گیاهی برای نعوظ و درمان صددرصد نعوظ و بهترین قرص گیاهی نعوظ بدون عوارض و درمان قطعی سستی نعوظ و طریقه مصرف سرکه سیب برای نعوظ و داروی گیاهی برای نعوظ افراد دیابتی و دمنوش گیاهی برای نعوظ در نم نمک.

درمان گیاهی ناتوانی نعوظ صد درصد بدون عوارض

اختلال نعوظ یکی از مشکلات رنج آور در مردان است. این اختلال در واقع عملکرد معیوب سیستم تولیدمثل مرد است. این اختلال یعنی در آلت مردانه نعوظ اتفاق نمی افتد. این مشکل تنها خود مردان را رنج نمی دهد ، بلکه در بسیاری از موارد روی زندگی جنسی زوج اش هم تاثیر می گذارد. بسیاری از افراد به سختی راضی می شوند درباره این مشکل با دکتر حرف بزنند. اما درمان خانگی این مشکل را حل کرده است.درمان گیاهی ناتوانی نعوظ صد درصد بدون عوارضدرمان گیاهی ناتوانی نعوظ صد درصد بدون عوارض

درمان گیاهی ناتوانی نعوظ

در اینجا دکتر مایکل مورای ، نویسنده کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» چند درمان خانگی برای اختلال نعوظ توصیه کرده است.

درمان اختلال نعوظ با آب

آب که اکسیر حیات نامیده می شود در اختلال نعوظ نقش مهمی دارد. وقتی مقدار آب در ورودی به بدن کم باشد ، تعادل PH بدن به هم می ریزد. این اتفاق به عملکرد ناقص بسیاری از اعضای بدن منجر می شود. و سرانجام جذب مواد مغذی را مختل می کند. بنابراین ، مواد مغذی لازم برای بسیاری از اعضای بدن کاهش می یابد. بنابراین آب اولین و مهم ترین درمانی است که به راحتی در خانه یافت می شود.

سیر ، تحریک کننده است

سیر یکی از چیزهایی است که در خانه هر کسی پیدا می شود. سیر ، تحریک کننده قدرتمندی است. این ماده به افزایش گردش خون در ارگان های تناسلی کمک می کند. همچنین سیر بهترین محرک عصبی است. یک ترکیب شیمیایی در سیر به نام آلیسین ، یکی از تحریک کننده ترین ترکیبات شیمیایی است آلیسین به ویژه خواص ضد کلسترولی دارد. بنابراین اختلال نعوظ ناشی از مقدار بالای کلسترول خون نیز کاهش می یابد.

درمان گیاهی ناتوانی نعوظ

مخلوط میوه ها

مخلوط میوه هایی مثل موز ، سیب ، گلابی ، توت فرنگی ، سرخالو ، مویز و... باید به شکل سالاد درست شود و بادام درختی ، بادام هندی و پسته با آن مخلوط شود. از این ترکیب از سال های دور به عنوان برانگیزاننده جنسی استفاده می شده است. در کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» آمده که وقتی این ترکیب با شیر مخلوط بشود و روزانه مصرف شود ، توان جنسی مردان را افزایش می دهد. این معجون همچنین کمیت و کیفیت اسپرم ها را بالا می برد. این میوه ها سرشار از ویتامین C هستند و به این دلیل قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهند. این معجون همچنین مجموعه ای از مواد مغذی را در خود دارد که در درمان اختلال نعوظ موثر است.

پیاز

پیاز یک برانگیزاننده جنسی قدرتمند است که یک پای تمام دستور غذاهاست. همچنین پیاز خاصیت ضدالتهابی ، تسکین دهندگی و تحریک کنندگی دارد. پیاز میزان اسپرم را هم افزایش می دهد. دکتر مورای می گوید کیفیت اسپرم نیز با مصرف منظم پیاز تازه افزایش پیدا می کند. نخود سیاه شکسته شده باید دو روز در عصاره پیاز غوطه ور بماند و شوربای حاصل از آن را فرد مبتلا به اختلال نعوظ مصرف کند. این شوربا به شدت تحریک کننده است.

درمان گیاهی ناتوانی نعوظ

ترب کوهی

از سال های دور گفته شده که ترب کوهی خواص برانگیزانندگی دارد چون در آن مواد مغذی زیاد است. ترب کوهی سرشار از پتاسیم ، ویتامین ث ، روی و بسیاری از مواد معدنی مهم دیگر است. بنابراین افراد بزرگسال باید به طور منظم ترب کوهی را مصرف کنند تا مشکل نعوظ را برطرف کنند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن