ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، برخی از دانشمندان معتقدند که تعدادی محصول هستند می توانند در مراقبت از سلامتی در خانم ها موثر باشند که با کمترین هزینه می توان آنها را تهیه نمود.

محصولات مراقبتی مخصوص سلامتی خانم ها

امروزه با وجود برخی مسائل جغرافیایی و آلودگی های زیادی که سبب و علت انها ماشین ها ، کارخانجات و ... هستند ، برخی از دانشمندان معتقدند که تعدادی محصول هستند می توانند در مراقبت از سلامتی در خانم ها موثر باشند که با کمترین هزینه می توان آنها را تهیه نمود که آنها عبارتند از :محصولات مراقبتی مخصوص سلامتی خانم هامحصولات مراقبتی مخصوص سلامتی خانم ها

1- سیر

همان گونه که می دانید سیر برای سلامت قلب و استخوان ها بسیار مناسب است و دانشمندان تخمین زده اند که 6 حبه سیر حاوی هورمون ها ، 17% ویتامین B6 و 23% منگنز می باشد .همچنین سیر توانایی کاهش میزان استرس ، قطع یائسگی و کاهش سطح استروژن را دارد و می تواند به میزان زیادی موثر باشد . نیمی از یک حبه سیر خام در روز (2 گرم) شما را از پوکی استخوان محافظت خواهد کرد .

خواص سیر

2-گوشت گاو

با خوردن گوشت گاو علائم زجر آور در رحم PMS بهبود یافته و میزان کم خونی را نیز تغییر می دهد که 100 گرم گوشت گاو حاوی 53% روی ، 40% ویتامین B12 ، 16%آهن و 12% ویتامین B2 می باشد . همچنین لازم است بدانید که با استفاده از این مورد ، اگر دچار سرگیجه و خستگی باشید می توانید آنرا به طور 100% بهبود دهید و برای سلامت مو و ناخن نیز بسیار موثر است .

فواید گوشت گاو

3-جوانه های بروکسل

جوانه های بروکسل می توانند در برابر آب مروارید بسیار موثر است و همچنین می تواند از ایجاد چین و چروک در روی پوست جلوگیری نماید .

نصف فنجان از جوانه های بروکسل حاوی 81 درصد ویتامین C و137% ویتامین K می باشد . جالب است که بدانید جوانه های بروکسل برای درمان آب مروارید و گلوکوم که در خانم ها بیشتر از آقایان شایع است ، بسیار موثر می باشد . بطور کل می توان گفت که جوانه های بروکسل برای سلامتی چشم بسیار مناسب هستند .

فواید جوانه بروکسل

به دلیل غنی بودن جوانه های بروکسل از ویتامین C ، می توان درک کرد که پوست ما دچار مشکلی نخواهد شد و چین و چروک را نیز می تواند بهبود دهد .

4-گوجه فرنگی

یک فنجان گوجه فرنگی حاوی 47% ویتامین A ، ویتامین C 42% و 11% ویتامین B9 می باشد.

بطور کلی ، با مشاهده این ارقام و ویتامین های مختلف می توان دریافت که گوجه فرنگی برای پوست و مو ، ضد افسردگی ، بهبودی رشد سلول ها از جمله در خانم های باردار ، ضد افسردگی و جلوگیری از سرطان پستان مناسب است .

فواید گوجه

5-سیب زمینی

در 300گرم سیب زمینی پخته حاوی 48% ویتامین C و 46%ویتامین B6 و پتاسیم می باشد که برای از حد رادیکال های آزاد محافظت می کند چرا که اگر مقدار رادیکال های آزاد اضافه باشند می توانند باعث ناباروری در خانم ها بشوند و همچنین در سیب زمینی آنتی اکسیدان نیز یافت می شود . ویتامین B6 تاثیر مثبتی بر متابولیسم دارد .

فواید سیب زمینی

6-گیلاس

هر یک عدد گیلاس حاوی 40% ویتامین A و 20% ویتامین C می باشد .

گیلاس برای کاهش دردهای عضلانی بسیار مهم و موثر می باشد و برای بی خوابی نیز در خانم ها نسبت به آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهم ترین تاثیراتی که آب گیلاس می تواند می تواند در روی بدن اعمال نماید ، افزایش سلامتی سلول های مغز و بهبودی در عملکر آن می باشد . همچنین در خانم ها نیز می تواند سطح استروژن در یائسگی را نیز کاهش دهد .

فواید گیلاس

فواید گیلاس

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن