ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، درمان بارداری پوچ مول ، بچه خوره ، انگورک را در طب سنتی برای شما گردآوری کرده ه ایم که در ادامه ملاحظه خواهید کرد.

خونریزی یا مایع آبکی همراه با نسخ خوشه انگوری یا خونریزی رنگ آب آلویی از لکه بینی گرفته تا خونریزی شدید از علامات آن است.ممکن است درست قبل از سقط رخ بدهد ولی اغلب به طور متناوب یا حتی ماه ها وهفته ها واکثرا در ماه چهارم وپنجم ادامه دارد ، موجب فقر آهن نیز می شود .در بسیاری موارد رحم بیش از حد معمول بزرگ شده است.ممکن است به ریه وکبد سرایت کند وعدم درمان آن به سرطان بیانجامد.درمان بچه خوره در طب سنتیدرمان بچه خوره در طب سنتی

اگر قبل از بارداری آگاهی نسبت به آن وجود داشته باشد باید درمان شود ودر غیر این صورت پس از سقط جنین باید درمان گیاهی صورت پذیرد وتا سلامت کامل باید از حاملگی جلوگیری به عمل آورد.

یک سیر گزنه خشک را هر روز به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید وصبح ، ظهر ، شب ، عصر ، وشب هر بار یک قسمت را با 1/5آب بجوشانید تا یک لیوان بماند صاف کنید ومیل کنید .کسانی که عادت به خوردن گزنه ندارند روزهای اول با یک لیوان شروع کنند وسپس میزان مصرف را به 4 لیوان برسانند.هر روز باید همراه با غذا حد اقل یک لیوان شربت سرکه شیره انگور میل کنند .مصرف شیره انگور یا سرکه شیره انگور الزامی است وخود مکمل درمان میباشد.

بیمار باید 3تا6ماه وشاید بیشتر داروهای فوق را مصرف کند .در طول درمان از خوردن سرخ کردنی وچربی وسیب زمینی وماست وسوسیس وکالباس وپیتزا وساندویچ وچیپس وپفک وهر نوع غذا وآب میوه بسته بندی وغذاهای غیر طبیعی خود داری کند.

آبزن :

دو مشت بزرگ برگ سرو تازه را با آویشن ، ب گ مورد ، سداب ، تخم گشنیز ، پودر پوسن انار هر کدام یک مثقال مخلوط نموده در یک تشت آب 5 دقیقه بجوشانید وپس از ولرم شدن با یک استکان سرکه ونیم استکان روغن زیتون واگر نبود روغن کنجد مخلوط ونیم ساعت در آن بنشینند.

حقنه :

آب آبزن فوق را به میزان 3لیوان برداشته ویک مثقال بابونه ، یک مثقال گل بنفشه ، یک مثقال شحم الحنظل ، ونیم مثقال صبر زرد روی شعله ملایم بجوشانید تا 2لیوان بماند . صاف کنند وبا یک قاشق زهره گاو ویک قاشق سرکه مخلوط ودرون واژن حقنه کنند وهر شب یک بار تکرار کنند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(9 رای)
77.8%

نظر دادن