ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ماسک صورت خانگی برای جوش و ماسک معجزه گر برای جوش صورت و ماسک صورت برای جوش و روشن کننده و ماسک فوق العاده برای جوش صورت و ماسک صورت خانگی برای کودکان و نام ماسک پاکسازی صورت و بهترین ماسک صورت خانگی و طرز تهیه انواع ماسک صورت خانگی در نم نمک.

ماسک زیبایی با مخلوط عسل و لیمو و سیر

عسل ، لیمو و سیر ، سه ماده ای که اکثر شما تا کنون آنها را تک تک مصرف کرده اید اما ایا میدانید وقتی هر سه با هم مصرف شوند چه خواص بی نظیری خواهند داشت؟!این ماسک زیبایی معجزه می کند! + دستورالعملاین ماسک زیبایی معجزه می کند! + دستورالعمل

رژیم غذایی سالم ، فعالیت بدنی ، مراقبت های طبیعی و از جمله روش های طبیعی برای داشتن پوستی صاف و شاداب است.با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. کافی دست دستور زیر را مطالعه کنید و آن را رعایت کنید.

ماسک زیبایی با عسل و لیمو

مواد لازم مورد نیاز :

  • 2 لیمو
  • 1 حبه سیر
  • روغن کتان 100 میلی لیتر
  • 500 گرم عسل

نحوه آماده سازی :

پوست 2 لیمو و سیر را بگیرید.عسل و روغن تخم کتان را با آن ها مخلوط کنید.و مخلوط آماده شده را در ظرف شیشه ای ریخته و در یخچال نگهداری کنید.

مصرف 1 قاشق چای خوری از مخلوط نیم ساعت قبل از داشتن یک وعده غذایی در روز سه بار الزامی است.

این مخلوط غنی سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 است و غنی ترین منبع از آنتی اکسیدان ها است که در ترکیب با لیمو به پاک شدن صفرا و کبد کمک می کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن