ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جید رولر سنگ یشم و قیمت جید رولر سنگ یشم و قیمت جید رولر اصل و تشخیص جید رولر اصل و جید رولر سنگ یشم دیجی کالا و قیمت جید رولر در دیجی کالا و جید رولر از کجا بخریم و جید رولر و گواشا و جید رولر قیمت و نحوه استفاده از جید رولر در نم نمک.

جید رولر سنگ یشم چیست و چه فوایدی دارد؟

سنگ یشم ، راهکاری جالب و شگفت انگیز جهت شکل و فرم دادن به پوست صورت می باشد این سنگ ، از قدیم ابزاری دسته دار بوده که دو قطعه سنگ یشم ، در هر دو طرف آن روی حلقه های آن نصب می شد و سپس به شکل غلطان در می آمد در نهایت به زیبا سازی و جوانسازی پوست می پرداخت. سنگ یشم ، به بسته شدن و مسدود شدن منافذ های باز روی صورت کمک بالایی می کند و مانع از ورود مواد غیر بهداشتی و آلوده به داخل پوست می شود.جید رولر سنگ یشم چیست و چه فوایدی دارد؟جید رولر سنگ یشم چیست و چه فوایدی دارد؟

جید رولر سنگ یشم

این سنگ زیبا و جذاب ، دارای خاصیت ضد پیری بوده و همچنین ارامش خاصی را به ذهن ، روح و روان می بخشد. استفاده از سنگ یشم ، به کاهش خطوط های دور و زیر چشم کمک کرده و باعث پر شدن چروک های عمیق پوست می شود. این سنگ ، جریان گردش خون را افزایش داده و باعث تحریک کلاژن سازی در زیر پوست می شود که همین امر باعث شادابی و زیبایی پوست صورت می شود.

جید رولر سنگ یشم

ویژگی های ماساژور صورت یشمی
  • ساخته شده با سنگ یشمی طبیعی
  • افزایش خاصیت حالت ارتجاعی پوست
  • قابلیت استفاده همراه ماسک های ورقه ای ، کرم ها و سرم ها
  • روشی بسیار ایمن و موثر
  • طراحی بسیار شیک و لوکس
  • سبب بهتر جذب شدن مواد بهداشتی
  • قابل استفاده بر روی صورت ، گردن ، دست ها ، پاها و ...
  • بازسازی سلول های مرده و اسیب دیده
  • کاهش چین و چروک های صورت و خطوط های ریز دور چشم
  • افزایش تحریک کلاژن سازی و جریان گردش خون
  • بدون عوارض جانبی با کیفیتی عالی

جید رولر سنگ یشم

بررسی جید رولر (ماساژور غلطکی) صورت سنگ یشم facial massage roller

جید رولر یا همان ماساژور غلطکی ، روشی طبیعی و بدون عوارض خانگی می باشد که پوست را در مسیر رشد فشار داده که این باعث تقویت و سفتی عضلات پوست شده و مانع از افتادگی پوست و شل شدگی آن می شود. استفاده از آن مناسب برای زیبایی و دفع سموم های روی پوست می شود و باعث سم زدایی پوست صورت می شود.

این محصول ، از سنگ طبیعی یشم ساخته شده و طراحی زیبا و لوکس آن باعث می شود شکلی چشمگیر و دلبری داشته باشد. جید رولر یشم ، تورم و پف های زیر چشم را کاهش داده و به بسته شدن منافذ های صورت کمک می کند. هنگام استفاده از ماساژور صورت یشم ، جریان گردش خون و همچنین کلاژن سازی تحریک شده و باعث صاف و یکدستی پوست صورت می شود.

ماساژور غلطکی یشم ، کیفیتی فوق العاده بالایی دارد و استفاده از آن برای هر نوع پوستی مناسب می باشد. از مهم ترین ویژگی های ماساژور ، امنیت آن است یعنی هنگام استفاده ، هیچ حساسیت و عوارضی از خود بر روی پوست شما به جای نمی گذارد. ماساژور غلطکی ، با طراحی ارگونومیکی که دارد می توانید آن را با خود در هر مکان و جایی حمل کنید.

جید رولر سنگ یشم

رنگ ها و کارایی های دو سر ماساژور صورت یشم

سری کوچک و تقریبا گرد جید رولر ، مناسب برای چروک ، خطوط های ریز ، پف و تیرگی های اطراف و زیر چشم می باشد و سری بزرگ آن نیز برای دست ها ، صورت ، پاها ، گردن و سایر مناطق صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

از این وسیله ، می توانید بر روی ماسک های ورقه ای و همراه با سرم ها ، کرم ها و مواد بهداشتی استفاده کرد زیرا استفاده از این ماساژور همراه با محصولات بهداشتی ، به جذب بهتر و نفوذ سریع تر مواد به داخل پوست ، کمک می کند. غلطک گرد مانند جید رولر ، مایعات و چربی های اضافی زیر چشم را از بین برده و باعث می شود قسمت های تیره به رنگی روشن تر و شفاف تر تبدیل شوند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن