ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهترین روغن برای پوست و روغن های گیاهی آبرسان پوست و ترکیب روغن های گیاهی برای پوست و بهترین روغن برای پوست خشک و روغن های گیاهی روشن کننده پوست و بهترین روغن طبیعی برای چروک پوست و بهترین روغن گیاهی برای لیفت صورت و بهترین روغن برای شفافیت پوست در نم نمک.

بهترین روغن های گیاهی مناسب انواع پوست

روغن acial امروزه بسیار معروف است چون باعث درخشندگی و تابندگی پوست می شود و بیشتر از 50 نوع روغن صورت در مغازه ها قابل دسترس است و هر کسی بر حسب نوع پوستی که دارد یکی از آنها را استفاده می کند که نتایج باورنکردنی به همراه دارد. در ادامه این بخش از سلامت نم نمک به انواع پوست و روغن ها می پردازیم.بهترین روغن های گیاهی مناسب انواع پوستبهترین روغن های گیاهی مناسب انواع پوست

بهترین روغن گیاهی پوست های خشک و چرب

1. پوست های معمولی :

افرادی که پوست معمولی دارند از بهترین نوع پوست برخوردار هستند و باید از روغن های نارگیل ، زیتون ، دانه انگور و ارگان روزانه برای چرب کردن پوست استفاده کنند.

2.روغن مناسب برای پوست های حساس :

افرادی که پوست حساس دارند باید محتاط عمل کنند چون ممکن است گاهی اوقات منجر به خراشیدگی ، خارش و تورم پوست شود و باید از روغن های زیتون ، بابونه و گل یاس برای آبرسانی و انعطاف پذیری پوست استفاده کنند و همچنین این روغن ها برای درمان آکنه و جوش هم موثر است.

 

روغن گیاهی پوست های مختلف

روغن گیاهی مناسب انواع جنس پوست

3. پوست های پیر و سالخورده :

افرادی که پوست پیری دارند باید از روغن های حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنند که از چین و چروک پوست جلوگیری کنند. روغن کندر ، رز و آرگان برای آبرسانی و جوانسازی پوست بسیار موثر است چون حاوی آنتی اکسیدان است.

4. روغن گیاهی مناسب برای پوست های چرب :

اگر پوست چربی دارید باید روغنی را انتخاب کنید که سبوم و چربی پوست را کنترل کند و به همین منظور پوست خود را خشک نگه دارید و از روغن سرو ، آرگان ، لیمو و ترنج برای تغذیه پوست استفاده کنید.

5. روغن گیاهی مناسب برای پوست های خشک :

افرادی که پوست های خشک دارند معمولا با خشکی و خارش پوست مواجه می شوند و انتخاب درست روغن بسیار مهم است. روغن جوجوبا ، نارگیل و زیتون سریع جذب پوست می شوند و آب پوست را فراهم می کنند و به آسانی این مشکل را رفع میکنند.

روغن گیاهی مناسب برای پوست خشک

برای پوست خشک چه روغن گیاهی مناسب است؟

6. روغن گیاهی مناسب برای کنترل جوش :

اگر پوست خشک یا چربی دارید که با جوش و روزنه هایی همراه است ، باید از روغن های حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید که در درمان جوش و لک های تیره پوستی مناسب است به همین منظور به شما روغن اسطوخودوس ، گل شمعدانی و نعناع هندی را پیشنهاد میکنیم.

7. روغن گیاهی مناسب برای پوست های ترکیبی :

درمان این نوع پوست دشوار است چون نه خشک است و نه چرب اما به شما روغن پرتقال ، زیتون ، نعناع هندی و اسطوخودوس را پیشنهاد می کنیم چون پوست را متعادل میکند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن