ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ماسک قهوه و دارچین و طرز تهیه ماسک قهوه و دارچین و ماسک قهوه برای روشن شدن پوست و دستورالعمل ماسک قهوه و دارچین و فواید ماسک قهوه و دارچین و ماسک قهوه و دارچین چیست و خواص ماسک قهوه و دارچین و آیا ماسک قهوه پوست را تیره میکند و ماسک قهوه و دارچین برای پوست صورت در نم نمک.

ماسک و اسکراب قهوه و دارچین :

این یک روش عالی و جالب برای کاهش مسائل پوستی است و سلولهای مرده را به طور طبیعی حذف می کند.طرز تهیه ماسک قهوه و دارچین + فوایدطرز تهیه ماسک قهوه و دارچین + فواید

طرز تهیه :

یک قاشق قهوه که حاوی آنتی اکسیدان است را با شکر قهوه ای و روغن بادام و دارچین مخلوط کنید و این خمیر را روی صورتتان بمالید. اجازه دهید 20 دقیقه بماند و سپس با حرکات دایره ای روی صورتتان بمالید و سپس با آب گرم بشویید.

ماسک قهوه و دارچین

ماسک صورت لایه بردار

1.4 قاشق چایخوری پودر قهوه و 1 قاشق غذاخوری ماست. طعم ماست در این ترکیب مهم نیست پس هر نوع ماست شیرین یا ترشی داشتید می توانید استفاده کنید اما ماست شیرین بوی کمتری دارد و در ترکیب با قهوه رایحه بهتری روی پوست شما خواهند داشت. این ترکیب را به آرامی بر روی صورت و گردن خود ماساژ دهید و اجازه دهید 5 دقیقه روی صورت شم بماند. سپس با آب گرم صورت خود را خوب بشویید تا پوست تان شفاف و نرم شود. این ماسک را بیش از یک بار در هفته استفاده نکنید.

ماسک قهوه و دارچین

ماسک تفاله قهوه

حتما می پرسید آیا باقی مانده قهوه صبح همان خواص عصاره قهوه را دارد؟ نه ، خواص عصاره قهوه خیلی بیشتر از خواص قهوه باقی مانده در فیلتر قهوه ساز است! اما تفاله قهوه باقی مانده شما خواصی هم دارد. شما می توانید در مراقبت های روزمره از پوست خود از آن استفاده کنید. برای تهیه ماسک صورت خانگی می توانید از این پودر قهوه استفاده کنید. ماسک صورت قهوه پوست شما را نرم و لطیف می کند. همین طور می توانید از این دانه های قهوه به عنوان اسکراب بدن و اسکراب پوست هم استفاده کنید. اسکراب قهوه به صورت مداوم ، سلولیت را رفع و نواحی زبرتر پوست مثل زانوها و آرنج را نرم می کند.

کافئین موجود در قهوه نیز می تواند ظاهر پوست را زیباتر کند. هرچند به طور موقت. کافئین پوست را به سرعت لیفت می کند و این کشیدگی و لیفت صورت می تواند خطوط چین و چروک را برای مدتی کمرنگ کند. همین طور کشیدگی باعث از بین رفتن پف دور چشم به طور کاملا محسوس می شود. این ویژگی مجزه آسای قهوه همان ویژگی است که ماسک جوان کنند قوه را انقدر محبوب می کند. شما هم می توانید به راحتی همین کار را در خانه انجام دهید؛ بدون این که پول زیادی بابت کرم و ماسک صورت بدهید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن