ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، میسلار واتر و micellar water چیست و بهترین میسلار واتر و فرق میسلار واتر و تونر و میسلار واتر خانگی و فرق میسلار واتر با شیر پاک کن و چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم و مواد تشکیل دهنده میسلار واتر و استفاده از میسلار واتر را در نم نمک بخوانید.

میسلار واتر چیست و چه کاربرد آرایشی دارد؟

حتما برایتان پیش آمده که قرار است خیلی سریع حاضر شوید و به محل کار بروید اما دوست دارید که پایبند روتین مراقبت از پوست خود نیز باشید. مراقبت از پوست نیاز به یک پاک کننده دارد. میسلار واتر یکی از این پاک کننده های صورت می باشد که می تواند از پوست شما و زیبایی آن به خوبی مراقبت کند. میسلار واتر در تمام فروشگاه ها در سراسر دنیا در دسترس می باشد با استفاده از آن نیازی به شستشوی صورت خود ندارید. همچنین با پوست شما بسیار ملایم و لطیف برخورد می کند و مواد به کار رفته در آن منحصر به فرد است و با پاک کننده های دیگر متفاوت می باشد. همچنین علاوه بر احساس تمیزی ، نرمی و لطافت را در پوست شما به وجود خواهد آورد.کاربرد میسلار واتر در آرایش صورت + طرز استفادهکاربرد میسلار واتر در آرایش صورت + طرز استفاده

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک پاک کننده صورت است که به از بین بردن اضافات میکاپ و آلودگی های پوست کمک می کند و نرمی و لطافت را در پوست به وجود می آورد و ظاهر آن را زیباتر می کند.

میسلار واتر از میسل ها یا همان اجزا بر پایه چربی ساخته شده است. میسل ها آلودگی ها را به خود جذب می کنند و آن ها را از سطح پوست شما پاکسازی خواهند کرد. میسلار واتر به خوبی می تواند بقایای میکاپ و آرایش شما را از سطح پوستتان مخصوصا ریمل و خط چشم را پاکسازی کند. همچنین عرق و چربی اضافه را از روی پوست بر می دارد. اغلب روتین های مراقبت از پوست به دو محصول جداگانه نیاز دارند که بهترین آن میسلار واتر می باشد و استفاده بسیار آسانی دارد.

چندین دهه است که میسلار واتر در کشور فرانسه وجود دارد و اولین بار از پاریس معرفی شد. زیرا در این شهر مردم کم کم متوجه شدند که پوست آن ها خشونت و زبری دارد. در نتیجه خواستند که با استفاده از مراقبت از پوست این خشونت پوست را از بین ببرند. محصولات پاک کننده باعث خشکی پوست می شوند ، در نتیجه متخصصان تصمیم گرفتند که این آب را به گونه ای بسازند که به پوست شما لطافت کافی را بدهد و نیازهای آن را برطرف کند.

در نتیجه کم کم آب را به گونه ای تعبیه کردند که توانایی پاک کردن میکاپ ، عرق ، چربی و آلودگی را بدون نیاز به شستشو فراهم آورد. میسلار واتر در نهایت توانست جایگاه بسیار ویژه ای به این محصولات مراقبت از پوست به خود اختصاص دهد.

بهترین میسلار واتر برای پوست چرب

مواد تشکیل دهنده میسلار واتر چیست؟

میسل ها از مولکول های پاک کننده چربی ریز در آب ساخته شده است. میسلارواترها حاوی هیدروفیلیک و هیدروفوبیک می باشند. به این معنی که توانایی از بین بردن آلودگی ها ، کثیفی ها و میکاپ را از روی صورت دارند. فرمولاسیون این آب مانند آب معمولی بسیار تمیز است و زمانی که با پوست شما برخورد می کند ، هیچگونه زبری و خشونت را در پوشش آن به وجود نمی آورد. میسل های موجود در میسلار واتر عملکرد های چندگانه ای دارند و به پاکسازی میکاپ ، پاکسازی صورت و مرطوب کردن پوست کمک می کند. چنانچه در بخش سلامت پوست و موی نم نمک گفته ایم میسل ها مانند آهنربا برای جذب آلودگی و چربی از روی سطح پوست عمل می کنند ، همچنین به آبرسانی آن و جلوگیری از خشکی بسیار کمک می کنند و اثر بلند مدتی برای پاکسازی پوست دارند و مانند ریمل ضد آب هستند.

چه چیزی میسلار واتر را از بقیه مجزا می کند؟

میسلار واتر یک نوع برند جدید برای پاک کننده های صورت محسوب می شود اما چگونه می توان آن را از پاک کننده های قدیمی مجزا دانست؟

میسلار واتر برعکس پاک کننده های کف دار و یا لوسیون های پاک کننده کاملا شبیه به آب می باشد و نیاز به شستشو را برطرف می کند. میسلار واتر همچنین یک اکسسوری هم محسوب می شود.

به جای این که آن را مستقیما به پوستتان بزنید ، می توانید آن را به یک پد نخی بزنید و روی صورتتان بکشید . همچنین می توانید سریعا شاهد از بین رفتن آلودگی ها و آرایشتان باشید.

میسلار واتر همچنین با پوست شما بسیار لطیف برخورد می کند؛ در حالی که شوینده های دیگر رطوبت پوست شما را از بین می برند اما میسلار واتر کاملا پوست شما را آبرسانی می کند.

بافت میسلار واتر با پاک کننده های دیگر کاملا متفاوت است و بسیاری از میکاپ ارتیست ها آن را به شما پیشنهاد می دهند.

میسلار واتر پوست حساس

چه نوع پوست هایی می توانند از میسلار واتر استفاده کنند؟

همه محصولات مراقبت از پوست برای همه انواع پوست مناسب نمی باشند.

اگرچه میسلار واتر یکی از محصولات محدودی است که می تواند بدون توجه به نوع پوست شما مناسب عمل کند.

میسلار واتر یک محصول چندگانه می باشد و تمام انواع پوست ها را از آلودگی ها پاک سازی می کند و باعث تر و تازه شدن آن می شود ؛ بدون این که حساسیت ایجاد کند.

برای پوست های چرب حالتی مات ایجاد می کند و برای پوست های حساس ، بسیار ملایم و آبرسان عمل خواهد کرد.

چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟

پاک کننده میسلار واتر را می توان با استفاده از پد های نخی استفاده کرد.

برای بهترین نتیجه بهتر است که از پد های نخی بزرگ استفاده کنید که معمولا توسط داروخانه ها به فروش می رسند.

همچنین می توانید پدهای نخی تیوپی بخرید و مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید.

میسلار واتر باید اولین مرحله از روتین مراقبت از پوست شما باشد.

نحوه استفاده از میسلار واتر

برای استفاده :

یک پد نخی را به سادگی با این پاک کننده آغشته کنید . سپس آن را به کل صورتتان بکشید تا هیچ گونه آلودگی و اثری از میکاپ را مشاهده نکنید.

برای پاک کردن میکاپ چشم اول مطمئن شوید که پد نخی به خوبی به میسلار واتر آغشته شده باشد. سپس از تکنیک فشار و نگه داشتن استفاده کنید.

به این صورت که پد را روی پلک خود به آرامی فشار داده و نگه دارید و یا حرکات ضربه ای به مدت چند ثانیه انجام دهید و بعد آن را روی پوستتان به آرامی بکشید.

فشار و نگه داشتن به میسل ها کمک می کند که مانند یک آهنربا آلودگی ها را از روی پوست بردارند.

شب هایی که از آرایش زیاد و کار زیاد خسته هستید و نمی توانید آرایش خود را پاک کنید و دوست دارید با همان میکاپ و ریمل سنگین بخوابید ، میسلار واتر به شدت به شما کمک می کند.

کافی است که چند قطره از آن را به صورتتان بزنید و در همان رختخواب آرایش خود را پاک کنید ؛ بدون اینکه مجبور باشید از جایتان بلند شوید.

میسلار واتر حتی در روزهایی که میکاپ ندارید هم می تواند به مرطوب کردن و تازه کردن ظاهر پوست شما کمک کند. مثلا قبل و بعد از ورزش در باشگاه می توانید با استفاده از آن آلودگی های روی پوست خود را بردارید. حتی بدون اینکه میکاپ سنگین کرده باشید.

میسلار واتر به راحتی می تواند لکه های رنگ مو روی پوست را نیز پاکسازی کند. معمولا این لکه ها روی خط رویش موی سر و یا دست شما دیده می شوند که به آسانی می توانید با پد آغشته شده به میسلارواتر آن ها را پاکسازی کنید.

قبل از وکس کردن مقداری میسلار واتر را به پوست صورت خود بزنید تا چربی ها و آلودگی های اضافی از بین بروند و وکس راحت تر بتواند به پوست شما بچسبد.

قبل از برنزه کردن نیز می توانید مقداری میسلار واتر بزنید.

اگر می خواهید که براش های آرایشی شما عمقی تمیز شوند ، آن ها را داخل یک کاسه آب میسلارواتر کنید و اجازه دهید که مدتی داخل آن باقی بمانند.

هنگام درآوردن براش را تکان دهید. این کار را هر دو هفته یک بار انجام دهید تا براش شما کاملا تمیز باقی بماند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن