ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی و عملکرد دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی و طرز کار با دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی و دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی چیست و قیمت دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی و کاربرد دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی در نم نمک.

عملکرد دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی چگونه است؟

در ویدیو زیر فعالیت دستگاه مرتب سازی گوجه فرنگی را مشاهده می کنید که دارای دقت بسیار بالایی است.عملکرد دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی چگونه است؟ + فیلمعملکرد دستگاه مرتب ساز گوجه فرنگی چگونه است؟ + فیلم

در ویدیویی فعالیت دستگاه جدید مرتب سازی گوجه فرنگی قابل مشاهده است ، کارکرد این دستگاه به شدت چشمگیر و دقیق بوده تا جایی که گویی نیرویی غیرطبیعی گوجه فرنگی های نرسیده و سبز را از رسیدن به مراحل بعدی فرایند تولید محصول دور می کند.

شرکت سازنده این دستگاه ها برای انواع محصولات نظیر هلو ، سیب زمینی ، انگور و... دستگاه مرتب ساز تهیه کرده است. در این دستگاه ها یک خط از سنسورهای نوری وجود دارد که با دریافت اطلاعات توسط این سنسور دستور به بخش دندانه های بازدارنده صادر می شود تا محصول مورد نظر رد شود. این شرکت اعلام کرده است که برای محصولات بزرگ از بازدارنده های انگشتی استفاده می کند و برای مواد کوچکتر از هوا استفاده می کند.

اگر چه فعالیت ماشین هایی مانند این بسیار پیچیده است ، اما سازنده آنها می گوید که آنها واقعا ساده هستند. تصمیم گیری در مورد رد کردن قطعه ای از محصول (یا سنگ و یا مخلوط زمین) بدون محاسبه زیاد پاسخ داده می شود و در طول سال ها دقت عمل این دستگاه ها بهتر از پیش شده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن