ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این مقاله خواهیم گفت چگونه برای کسب و کار خود یک صفحه در فیس بوک ایجاد کنید و ساخت پیج در فیس بوک و ساخت صفحه فیسبوک و ساختن فیس بوک جدید را آموزش خواهیم داد.

 آموزش ساخت پیج فیس بوک به صورت گام به گام و تصویریآموزش ساخت پیج فیس بوک به صورت گام به گام و تصویری

گام اول : در فیس بوک ثبت نام کنید و یک اکانت برای شخص خودتان ایجاد کنید.

این مرحله ، بسیار ساده است . معمولا بسیاری خودشان یک اکانت در فیس بوک دارند ، اما اگر واقعا هیچ اکانتی در فیس بوک ندارید ، می توانید به سایت www.facebook.com رفته و در همان صفحه اول ثبت نام کنید.

گام دوم : به آدرس زیر بروید :

این آدرس مخصوص ساختن یک صفحه فیس بوک است . شما باید در حالتی که به اکانت خود وارد شده اید (log in انجام داده اید) ، به آدرس بالا بروید. در این صفحه ، چیزی مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد :

آموزش ساخت پیج فیس بوک به صورت گام به گام و تصویری

گام سوم : در این صفحه ، شما تعدادی مربع مانند شکل زیر خواهید دید. شما بایستی زمینه کاری خود را انتخاب کرده و با توجه به آن ، پیج بسازید. اما بی دردسر ترین حالت ، ساختن پیج برای یک شرکت یا company است ، چرا که دیده شده که مثلا در مورد بیزنس های لوکال ، فیس بوک از شما اعتبارسنجی و … خواهد خواست. پس کافی است که روی مربع company، organization or institution کلیک نمایید. در این حالت ، شما شاهد صفحه زیر خواهید بود :

آموزش ساخت پیج فیس بوک به صورت گام به گام و تصویری

4- پس از کلیک روی مربع ، فیس بوک از شما می خواهد که زمینه کاری خود و نام شرکت خود را وارد کنید. پس از آن ، کافی است که روی Get Started کلیک نمایید. در شکل بالا ، ما موارد لازم را وارد کرده ایم .

5- حال به بخشی می رسیم که شما باید دو قسمت خیلی خیلی مهم را تکمیل کنید. قسمت اول توضیحات پیج است . شما برای توضیحات 155 کاراکتر در اختیار دارید ، پس سعی کنید که از تمام آن استفاده کرده و در این 155 کاراکتر ، کلمات کلیدی خود را بگنجانید. در شکل زیر می توانید این قسمت را مشاهده کنید :

آموزش ساخت پیج فیس بوک

در فیلد زیری بخش وب سایت قرار دارد که حتما و حتما باید وب سایت خود را درست وارد کنید. به با www بودن و بدون www بودن آدرس خود توجه کنید.

6- در قسمت بعد ، شما می بایست ، یک عکس نمایه برای خود تعیین کنید . یک عکس مربعی به ابعاد 400 در 400 پیکسل ، برای این بخش عالی به نظر می رسد. به علاوه سعی کنید ، تا جایی که ممکن است عکس پروفایل را خلوت کنید تا هر کسی با یک نگاه ، بفهمد که زمینه کاری شما چیست. شکل زیر این مرحله را به خوبی نشان می دهد :

آموزش ساخت پیج فیس بوک

نکته مهم : اگر در عکس پروفایل خود ، در حد سه چهار کلمه هم توضیح بدهید عالی است. چرا که شخص اگر شرکت شما را نشناسد ، با همان سه چهار کلمه ترغیب می شود که روی لینک شما کلیک کند. 7- در بخش بعد ، فیس بوک به شما پیشنهاد می دهد که این صفحه را به بخش علاقه مندی های خود بیفزایید . ما هم به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را حتما انجام دهید . چرا که این کار سبب می شود که دسترسی بهتری به پیج خود داشته باشید و با یک کلیک در سایدبار ، به سادگی بتوانید پیج خود را مدیریت کنید. شکل زیر این پنجره را نشان می دهد :

آموزش ساخت پیج فیس بوک

8- مرحله بعدی مرحله ای فوق العاده است ، اما متاسفانه در ایران زیاد نمی توان از آن بهره جست. در این مرحله ، فیس بوک می خواهد ویژگی هایی کلی از مخاطبین پیج خود را بدهید. این ویژگی ها عبارتند از :

آموزش ساخت پیج فیس بوک

مکان

شما باید مشخص کنید که مخاطبین شما بیش تر در کدام کشور یا کشورها هستند . این مشخص کردن ، باعث می شود که فیس بوک ، سعی کند که پیج شما را بیش تر به کاربران آن کشور پیشنهاد دهد. متاسفانه قابلیت مشخص کردن کشور ایران در این قسمت وجود ندارد و از این قسمت باید عبور کرد.

سن

می توانید سن مخاطبین خود را در این قسمت مشخص نمایید. این گزینه کاملا بسته به نوع پیج و صفحه ای است که شما در فیس بوک دارید . مثلا اگر پیج شما متعلق به یک بازی رایانه ای جنگی است ، انتخاب سن 18 تا 25 سال می توانید مفید به نظر برسد.

جنسیت

در این قسمت شما می توانید حتی جنسیت کاربرانی که احساس می کنید به پیج شما علاقه نشان خواهند داد را مشخص کنید. بهتر است در این کار دقت به خرج دهید. مثلا اگر پیج شما مربوط به یک برند ریش تراش است ، بهتر است کاربران آقا و اگر مربوط به لوازم آرایشی است ، بهتر است که کاربران خانم را انتخاب کنید . چرا که فیس بوک ، بر این اساس ، پیج شما را به آن دسته انتخاب شده پیشنهاد خواهد داد و شما بدین طریق می توانید فالوئر بیش تری جمع کنید.

علایق

در این بخش ، می توانید علایقی که مربوط به این پیج است را مشخص کنید ، مثلا من در این پیج ، مارکتینگ یا بازاریابی را انتخاب کردم . طبیعتا ، فیس بوک با این انتخاب ، سعی می کند که این پیج را ، بیش تر به کسانی که به بازاریابی علاقه دارند ، پیشنهاد دهد.

زبان

این بخش خیلی خیلی خیلی خیلی مهم است !! دقت کنید که فیس بوک قسمت لوکیشین یا مکان را برای ایران حذف کرده بود . اما این بخش زبان ، در حال حاضر تنها ابزاری است که می توانیم با آن فالوئر جمع کنیم . پس حتما و حتما در این بخش زبان Persian را اضافه نمایید.

9- به شما تبریک می گوییم ! پیج شما آماده شد . حالا به سادگی می توانید مطالب وب سایت خود را در پیج گذاشته و آن را پر از مطلب کنید ! در شکل زیر ، پیج ساخته شده را مشاهده می کنید :

آموزش ساخت پیج فیس بوک به صورت گام به گام و تصویری

برگرفته از sitetarh

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن