ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه و براحتی سایت های بلاک شده و فیلتر شده را سریع باز کنید و به کار خود برسید.

نحوه ورود به سایت فیلتر و بلاک شده بدون فیلتر شکن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که می خواهید یک سایت علمی را باز کنید اما متاسفانه به دلیل تحریم آی پی ایران را بلاک کرده اند. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه و براحتی سایت های بلاک شده و فیلتر شده را سریع باز کنید و به کار خود برسید.نحوه ورود به سایت فیلتر و بلاک شده بدون فیلترشکننحوه ورود به سایت فیلتر و بلاک شده بدون فیلترشکن

1. به جای آدرس سایت از آدرس آی پی استفاده کنید

معمولا بعضی وقت ها یکی از ساده ترین روش ها برای باز کردن یک سایت استفاده از آی پی همان سایت می باشد ، چرا که در برنامه هایی که توسط آن سایت ها بلاک میشوند گاهی اوقات فقط نام آن سایت بلاک می شود و از طریق آی پی هنوز قابل باز شدن می باشد.

برای باز کردن ابتدا دکمه “ویندوز” + R را بزنید و بعد “cmd” تایپ کنید ، فرض میکنیم که شما می خواهید آی پی سایت یاهو را پیدا کنید ، این دستور را نوشته کنید :

Ping yahoo.com

چگونه سایت های بلاک شده را باز کنیم

چگونه سایت های بلاک شده را باز کنیم

همان طور که در تصویر مشخص شده است ، آی پی سایت یاهو به شما نمایش داده می شود و بعد شما می توانید با زدن این آی پی به جای آدرس یاهو در ویب بروزرتان ، این سایت را باز کنید.

2. از آدرس های کوتاه یا Short URL Service استفاده کنید

این روش هم ساده تر از روش قبلی می باشد ، بعضی از سرویس ها می باشند که آدرس های بلند را کوتاه میکنند و شما می توانید به سایت مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

نمونه ای از این سرویس ها عبارتند از :

1. Moourl

2. Snipurl

3. Tinyurl

3. از صفحاتی که در کش گوگل ذخیره شده است استفاده کنید!

اکثر موتورهای جستجوگر مثله بینگ ، یاهو و گوگل دارای حافظه های کش می باشند. صفحات ویب در این حافظه ها ذخیره شده است و شما با کیلیک بر روی دکمه کش در کنار آدرس سایت در صفحه جستجو گوگل میتواند این صفحات را از روی کش مشاهده کنید.

باز کردن سایت های فیلتر شده

باز کردن سایت های فیلتر شده

4. از گوگل موبایل استفاده کنید

میتوان از صفحات AMP گوگل که تقریبا مستقل از سایت مبدا هست استفاده کرد.

بعضی سایت ها مانند فیسبوک یا یوتیوب دارای نسخه موبایل می باشند و با اضافه کردن عبارت “m.” می توانید نسخه موبایل آن را مشاهده کنید. این روش برای ورود به فیس بوک بدون فیلتر شکن با گوگل کروم منابسب می باشد.

بسیاری از مواقع صفحاتی که در مرورگر کامپیوتر شما مسدود می باشد توسط موتور جستجوگر موبایل گوگل باز می شود این روش درست همانند پراکسی عمل میکند.

5. از برنامه Whyback Machine استفاده کنید

این برنامه نیز از حافظه کش استفاده میکند و متشابه گوگل کش می باشد ، ولی با این فرق که این برنامه صفحات را در کش خود از اولین روزی که شروع به کار کرده ذخیره میکند و هر وقت که مسدود شد برای شما آخرین نسخه آن را نشان می دهد.

6. از پراکسی سرور ها استفاده کنید

اگر با هیچ کدام از روش ها نتوانستید سایت مورد نظر را باز کنید ، پراکسی روشی است که حتما میتوانید باز کنید ، در وب بسیاری پراکسی سرورهای رایگان موجود می باشند تنها کاری که شما باید کنید این است که مرورگر خود را تنظیم کنید.

برای فایر فاکس به این آدرس بروید :

Advanced tab > Network tab > Connection Settings

و Manual Proxy Configuration را انتخاب کنید و زیر HTTP Proxy پراکسی خود را وارد کنید.

برای اینترنت اکسپلورر به این آدرس بروید :

Tools > Internet Options > Connections tab > LAN Settings

بعد تیک کنار Proxy Server را فعال کنید و بعد آدرس پراکسی خود را وارد کنید و برای کروم نیز به این آدرس بروید :

Setting > Network > Change Proxy Setting > LAN Setting

و بعد در قسمت Proxy Server آدرس پراکسی خود را وارد کنید.

عبور از فیلتر با گوگل کروم

عبور از فیلتر با گوگل کروم

7. از سایت های ترجمه آنلاین استفاده کنید

همچنین میتوانیم از سرویس های ترجمه آنلاین به حیث ویب پراکسی استفاده کنیم ، این سرویس ها به ما این قابلیت را میدهند که سایت را از یک زبان به دیگر زبان ترجمه کنیم و صفحه ترجمه شده را در خود نشان بدهند باز هم سرویس گوگل بهترین سرویس ترجمه می باشد :

1. Google Translate

2. Babelfish Site

8. از فید آر اس اس سایت مورد نظر خود را دنبال کنید

اگر سایتی را که میخواهید مطالبش را دنبال کنید سرویس آر اس اس را پشتیبانی می کند ، میتوانید آن سایت را توسط آر اس اس اش به جدید ترین مطالب اش دسترسی پیدا کنید و همچنین توسط سرویس Feed می توانید مطالب آن سایت را به ایمیل خود ارسال کنید.

9. از برنامه Hotspot Shield استفاده کنید

این برنامه یکی از بهترین فیلتر شکن ها می باشد ولی تبلیغات بسیار زیادی دارد و با هر بار باز کردن باید منتظر شوید تبلیغات آن لود شود و بعد آن را بسته و سایت مورد نظر خود را مشاهده کنید.

10. از افزونه های گوگل کروم استفاده کنید

Stealthy نام افزونه ای در مرورگر گوگل کروم می باشد که با تنظیم آن میتوانید به صفحات بلاک شده دسترسی پیدا کنید ، البته از این نوع افزونه ها در مرورگر های گوگل کروم و فایر فاکس بسیار میباشند که کار مشابه ای را انجام میدهند مانند :

1. Stealthy

2.Proxy Switchy

11. ویب سایت را توسط ایمیل مشاهده کنید

این روش زمانی می تواند مفید باشد که میخواهید یک صفحه را حتما مشاهد کنید این روش برای دیدن سایت های بزرگ مفید نمی باشد. سرویس Web2mail برای شما خدمات رایگان ارسال صفحات یک وب سایت را به ایمیل آدرس تان میسر می سازد تنها کاری که باید انجام دهید این است که به ادرس www @ web2mail.com ایمیلی با موضوع سایت مورد نظرتان بفرستید.

12. از سرویس های جایگزین استفاده کنید

اگر هیچ راهی امکان پذیر نبود میتوانید از سرویس های جایگزین آن استفاده کنید ، برای مثال جیمیل شما بلاک شده به جای آن از سرویس های یاهومیل یا هات میل استفاده کنید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(190 رای)
49.6%

نظر دادن